Itali/ “Gjuha e nënës në kohën e pandemisë”, projekti në 13 shkolla publike

E diel, 5 Maj, 2024
E diel, 5 Maj, 2024

Itali/ “Gjuha e nënës në kohën e pandemisë”, projekti në 13 shkolla publike

“Gjuha e nënës në kohën e pandemisë” është projekti i zhvilluar në 13 shkolla publike të qytetit të Meranos, dhe zonat për rreth në Bolzano, Itali.

Dhurata Tusha është mësuese e kursit shqip dhe ka 13 vite eksperiencë në mësimin e gjuhës Shqipe.

Pjesë e projektit “Gjuha e nënës në kohën e pandemisë” janë pesë shkolla fillore, pesë shkolla tetëvjeçare (SM) dhe në tre gjimnaze.

“Ky projekt ka patur për qëllim të jetë sa më afër nxënësve dhe familjeve. Kemi shpërndarë tabletë dhe kompjuter për të gjithë familjet në nevojë dhe familjet që kanë pasur mbi tre fëmijë në shkollë. Projekti ka pasur si objektiv të ndimoi nxënësit dhe familjet në këtë periudhë të vështirë.

Projekti është bërë shumicën e kohës në shkolla, por edhe në distancë. Me familjet projekti është zhvilluar online dhe raste të veccanta në strukturat e shkollave. ( Vështirësit më regjistrat digjitale, detyrat marrjen dhe dërgimin e tyre, sygjerimet, notat, vëretjet dhe ankesat….). Të gjitha shkollat janë të kënaqur sepse shpigimet në gjuhën shqipe i ka letësuar shumë punën e tyre.

Tani kemi dhe tre ditë dhe e mbyllim këtë projekt duke shpresuar që për vitin 2021 për projekte me të bukura por gjithmone në ndimë të komunitetit”, tregon mesuese Dhurata Tusha.

Dhurata Tusha prej vitesh jeton në Itali, si shumë bashkëkombas të saj vazhdoi shkollimin atje, ku arriti të integrohej, dhe sot është mësuese dhe ndërmjetëse (mediatrice) e gjuhës dhe kulturës shqipe që nga viti 2006 në Merano dhe zonat rreth saj.

Për t’u bërë pjesë e grupit të “Gazeta Diaspora Shqiptare” mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet menjëherë.

“Gjuha e nënës në kohën e pandemisë” është projekti i zhvilluar në 13 shkolla publike të qytetit të Meranos, dhe zonat për rreth në Bolzano, Itali.

Dhurata Tusha është mësuese e kursit shqip dhe ka 13 vite eksperiencë në mësimin e gjuhës Shqipe.

Pjesë e projektit “Gjuha e nënës në kohën e pandemisë” janë pesë shkolla fillore, pesë shkolla tetëvjeçare (SM) dhe në tre gjimnaze.

“Ky projekt ka patur për qëllim të jetë sa më afër nxënësve dhe familjeve. Kemi shpërndarë tabletë dhe kompjuter për të gjithë familjet në nevojë dhe familjet që kanë pasur mbi tre fëmijë në shkollë. Projekti ka pasur si objektiv të ndimoi nxënësit dhe familjet në këtë periudhë të vështirë.

Projekti është bërë shumicën e kohës në shkolla, por edhe në distancë. Me familjet projekti është zhvilluar online dhe raste të veccanta në strukturat e shkollave. ( Vështirësit më regjistrat digjitale, detyrat marrjen dhe dërgimin e tyre, sygjerimet, notat, vëretjet dhe ankesat….). Të gjitha shkollat janë të kënaqur sepse shpigimet në gjuhën shqipe i ka letësuar shumë punën e tyre.

Tani kemi dhe tre ditë dhe e mbyllim këtë projekt duke shpresuar që për vitin 2021 për projekte me të bukura por gjithmone në ndimë të komunitetit”, tregon mesuese Dhurata Tusha.

Dhurata Tusha prej vitesh jeton në Itali, si shumë bashkëkombas të saj vazhdoi shkollimin atje, ku arriti të integrohej, dhe sot është mësuese dhe ndërmjetëse (mediatrice) e gjuhës dhe kulturës shqipe që nga viti 2006 në Merano dhe zonat rreth saj.

Për t’u bërë pjesë e grupit të “Gazeta Diaspora Shqiptare” mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet menjëherë.

“Gjuha e nënës në kohën e pandemisë” është projekti i zhvilluar në 13 shkolla publike të qytetit të Meranos, dhe zonat për rreth në Bolzano, Itali.

Dhurata Tusha është mësuese e kursit shqip dhe ka 13 vite eksperiencë në mësimin e gjuhës Shqipe.

Pjesë e projektit “Gjuha e nënës në kohën e pandemisë” janë pesë shkolla fillore, pesë shkolla tetëvjeçare (SM) dhe në tre gjimnaze.

“Ky projekt ka patur për qëllim të jetë sa më afër nxënësve dhe familjeve. Kemi shpërndarë tabletë dhe kompjuter për të gjithë familjet në nevojë dhe familjet që kanë pasur mbi tre fëmijë në shkollë. Projekti ka pasur si objektiv të ndimoi nxënësit dhe familjet në këtë periudhë të vështirë.

Projekti është bërë shumicën e kohës në shkolla, por edhe në distancë. Me familjet projekti është zhvilluar online dhe raste të veccanta në strukturat e shkollave. ( Vështirësit më regjistrat digjitale, detyrat marrjen dhe dërgimin e tyre, sygjerimet, notat, vëretjet dhe ankesat….). Të gjitha shkollat janë të kënaqur sepse shpigimet në gjuhën shqipe i ka letësuar shumë punën e tyre.

Tani kemi dhe tre ditë dhe e mbyllim këtë projekt duke shpresuar që për vitin 2021 për projekte me të bukura por gjithmone në ndimë të komunitetit”, tregon mesuese Dhurata Tusha.

Dhurata Tusha prej vitesh jeton në Itali, si shumë bashkëkombas të saj vazhdoi shkollimin atje, ku arriti të integrohej, dhe sot është mësuese dhe ndërmjetëse (mediatrice) e gjuhës dhe kulturës shqipe që nga viti 2006 në Merano dhe zonat rreth saj.

Për t’u bërë pjesë e grupit të “Gazeta Diaspora Shqiptare” mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet menjëherë.