Mediat zvicerane për suksesin e dy vëllezërve shqiptarë

E premte, 26 Prill, 2024
E premte, 26 Prill, 2024

Mediat zvicerane për suksesin e dy vëllezërve shqiptarë

“Mailian” është një startup Software-as-a-Service (Saas) i themeluar nga vëllezërit shqiptarë Alban dhe Gentian Mazrekaj. Të dy duan të mbështesin kompanitë në arritjen e klientëve të tyre më mirë me përmbajtje të personalizuar, siç thuhet në një mesazh. Softueri automatizon proceset manuale për të krijuar hapësirë ​​për punë krijuese mbi përmbajtjen dhe pikat e prekjes. Sipas këtij mesazhi, marketingu nuk ka pse të marrë kohë për kompanitë dhe mund të mos jetë i bezdisshëm për klientët. Mund të bëhet gjithashtu më bukur, në mënyrë më efektive, më në qendër të klientit. Vëllezërit duan ta tregojnë këtë në botën e marketingut, shkruan Personelich.com.

“Tamedia”, kompania kryesore e mediave private në Zvicër, është konsumatori i parë i madh që automatizon krijimin e përmbajtjes për postat elektronike të udhëtimit të klientëve me “Mailian”.

“Ne jemi krenarë që rrjeti më i madh editorial në Zvicër po mbështetet tek ne në këtë fushë të automatizimit të marketingut”, ka thënë në njoftimin për shtyp Gentian Mazrekaj, Bashkëthemelues & Drejtues i Teknologjisë në “Mailian GmbH”.

Vëllezërit kanë qenë në krye të fushatave të marketingut dixhital për markat kombëtare dhe ndërkombëtare për vite me radhë: Alban si ekspert i marketingut së fundmi në “Tamedia”, para kësaj për Swiss dhe Grupin Lufthansa, Gentian si një zhvillues i pavarur i internetit që më parë ka punuar për Webrepublic dhe Divio. Ajo që ata duan për marketing është konceptimi dhe zbatimi i ideve krijuese.

Kush janë Alban dhe Gentian Mazrekaj

Albani punon drejtpërdrejt me klientë. Në punëtori, ai zhvillon strategji për të përmirësuar arritjen e përmbajtjes. Në të njëjtën kohë, ai optimizon dhe automatizon proceset e marketingut përgjatë udhëtimit të klientit. Ai i ndihmon kompanitë të përdorin “Mailian” dhe është përgjegjës për menaxhimin kryesor të llogarisë.

Për dhjetë vjet, Alban ka punuar në marketing dixhital në sektorët e medias, udhëtimeve dhe administratës publike. Nga ndihma për të ndërtuar njësinë e biznesit të tregtisë elektronike për “SWiss International Air Lines”, në ekzekutimin e fushatave globale, dixhitale dhe të personalizuara të marketingut për “Lufthansa Group”, ai gjithashtu projektoi udhëtimet e klientëve rreth biznesit të pajtimit për “Tamedia”. Ai ka titullin Master në Administrim të Biznesit, i specializuar në marketing, nga Shkolla e Menaxhimit dhe Drejtësisë ZHAW.

Gentiani është arkitekti prapa teknologjisë së “Mailian”. Me vite përvoje në departamentet e teknologjisë dhe marketingut, ai teknikisht zbaton ide krijuese për të prodhuar një përvojë të përsosur të klientit. Një kodues i apasionuar dhe me sy për një dizajn të mirë, ai zgjidh sfida komplekse biznesi me zgjidhje elegante softuerësh.

Pasi u diplomua nga “Kantonsschule Hottingen” për një diplomë në shkenca kompjuterike, ai fitoi përvojën e tij të parë si një zhvillues aplikacionesh në DIVIO. Më vonë, ai u tërhoq nga agjencia e njohur dixhitale “Webrepublic”. Atje, ai zhvilloi materiale dinamike reklamuese për fushatat e shfaqjes, faqet e uljes të optimizuara për konvertim dhe softuerin e marketingut për marka të tilla si FIFA, Migros, IQOS dhe Johnson & Johnson. Ndër të tjera, ai mori përgjegjësitë e inxhinierit kryesor për komunikimet për Kampionatin Evropian të Futbollit dhe Kupën e Botës.

Vëllezërit shqiptarë me prejardhje nga Kosova synojnë që këtë ta sjellin edhe në Kosovë, ku do të kenë mundësi t’iu bashkohen profesionistë të kësaj fushe.

“Mailian” është një kompani fillestare zvicerane me pronarë me origjinë shqiptare të cilët dëshirojnë të punësojnë talente në Kosovë për zhvilluesit e niveleve të larta. Aplikantët mund të aplikojnë me një CV dhe letër motivuese në anglisht përmes [email protected].

Për t’u bërë pjesë e grupit të “Gazeta Diaspora Shqiptare” mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet menjëherë.  

“Mailian” është një startup Software-as-a-Service (Saas) i themeluar nga vëllezërit shqiptarë Alban dhe Gentian Mazrekaj. Të dy duan të mbështesin kompanitë në arritjen e klientëve të tyre më mirë me përmbajtje të personalizuar, siç thuhet në një mesazh. Softueri automatizon proceset manuale për të krijuar hapësirë ​​për punë krijuese mbi përmbajtjen dhe pikat e prekjes. Sipas këtij mesazhi, marketingu nuk ka pse të marrë kohë për kompanitë dhe mund të mos jetë i bezdisshëm për klientët. Mund të bëhet gjithashtu më bukur, në mënyrë më efektive, më në qendër të klientit. Vëllezërit duan ta tregojnë këtë në botën e marketingut, shkruan Personelich.com.

“Tamedia”, kompania kryesore e mediave private në Zvicër, është konsumatori i parë i madh që automatizon krijimin e përmbajtjes për postat elektronike të udhëtimit të klientëve me “Mailian”.

“Ne jemi krenarë që rrjeti më i madh editorial në Zvicër po mbështetet tek ne në këtë fushë të automatizimit të marketingut”, ka thënë në njoftimin për shtyp Gentian Mazrekaj, Bashkëthemelues & Drejtues i Teknologjisë në “Mailian GmbH”.

Vëllezërit kanë qenë në krye të fushatave të marketingut dixhital për markat kombëtare dhe ndërkombëtare për vite me radhë: Alban si ekspert i marketingut së fundmi në “Tamedia”, para kësaj për Swiss dhe Grupin Lufthansa, Gentian si një zhvillues i pavarur i internetit që më parë ka punuar për Webrepublic dhe Divio. Ajo që ata duan për marketing është konceptimi dhe zbatimi i ideve krijuese.

Kush janë Alban dhe Gentian Mazrekaj

Albani punon drejtpërdrejt me klientë. Në punëtori, ai zhvillon strategji për të përmirësuar arritjen e përmbajtjes. Në të njëjtën kohë, ai optimizon dhe automatizon proceset e marketingut përgjatë udhëtimit të klientit. Ai i ndihmon kompanitë të përdorin “Mailian” dhe është përgjegjës për menaxhimin kryesor të llogarisë.

Për dhjetë vjet, Alban ka punuar në marketing dixhital në sektorët e medias, udhëtimeve dhe administratës publike. Nga ndihma për të ndërtuar njësinë e biznesit të tregtisë elektronike për “SWiss International Air Lines”, në ekzekutimin e fushatave globale, dixhitale dhe të personalizuara të marketingut për “Lufthansa Group”, ai gjithashtu projektoi udhëtimet e klientëve rreth biznesit të pajtimit për “Tamedia”. Ai ka titullin Master në Administrim të Biznesit, i specializuar në marketing, nga Shkolla e Menaxhimit dhe Drejtësisë ZHAW.

Gentiani është arkitekti prapa teknologjisë së “Mailian”. Me vite përvoje në departamentet e teknologjisë dhe marketingut, ai teknikisht zbaton ide krijuese për të prodhuar një përvojë të përsosur të klientit. Një kodues i apasionuar dhe me sy për një dizajn të mirë, ai zgjidh sfida komplekse biznesi me zgjidhje elegante softuerësh.

Pasi u diplomua nga “Kantonsschule Hottingen” për një diplomë në shkenca kompjuterike, ai fitoi përvojën e tij të parë si një zhvillues aplikacionesh në DIVIO. Më vonë, ai u tërhoq nga agjencia e njohur dixhitale “Webrepublic”. Atje, ai zhvilloi materiale dinamike reklamuese për fushatat e shfaqjes, faqet e uljes të optimizuara për konvertim dhe softuerin e marketingut për marka të tilla si FIFA, Migros, IQOS dhe Johnson & Johnson. Ndër të tjera, ai mori përgjegjësitë e inxhinierit kryesor për komunikimet për Kampionatin Evropian të Futbollit dhe Kupën e Botës.

Vëllezërit shqiptarë me prejardhje nga Kosova synojnë që këtë ta sjellin edhe në Kosovë, ku do të kenë mundësi t’iu bashkohen profesionistë të kësaj fushe.

“Mailian” është një kompani fillestare zvicerane me pronarë me origjinë shqiptare të cilët dëshirojnë të punësojnë talente në Kosovë për zhvilluesit e niveleve të larta. Aplikantët mund të aplikojnë me një CV dhe letër motivuese në anglisht përmes [email protected].

Për t’u bërë pjesë e grupit të “Gazeta Diaspora Shqiptare” mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet menjëherë.  

“Mailian” është një startup Software-as-a-Service (Saas) i themeluar nga vëllezërit shqiptarë Alban dhe Gentian Mazrekaj. Të dy duan të mbështesin kompanitë në arritjen e klientëve të tyre më mirë me përmbajtje të personalizuar, siç thuhet në një mesazh. Softueri automatizon proceset manuale për të krijuar hapësirë ​​për punë krijuese mbi përmbajtjen dhe pikat e prekjes. Sipas këtij mesazhi, marketingu nuk ka pse të marrë kohë për kompanitë dhe mund të mos jetë i bezdisshëm për klientët. Mund të bëhet gjithashtu më bukur, në mënyrë më efektive, më në qendër të klientit. Vëllezërit duan ta tregojnë këtë në botën e marketingut, shkruan Personelich.com.

“Tamedia”, kompania kryesore e mediave private në Zvicër, është konsumatori i parë i madh që automatizon krijimin e përmbajtjes për postat elektronike të udhëtimit të klientëve me “Mailian”.

“Ne jemi krenarë që rrjeti më i madh editorial në Zvicër po mbështetet tek ne në këtë fushë të automatizimit të marketingut”, ka thënë në njoftimin për shtyp Gentian Mazrekaj, Bashkëthemelues & Drejtues i Teknologjisë në “Mailian GmbH”.

Vëllezërit kanë qenë në krye të fushatave të marketingut dixhital për markat kombëtare dhe ndërkombëtare për vite me radhë: Alban si ekspert i marketingut së fundmi në “Tamedia”, para kësaj për Swiss dhe Grupin Lufthansa, Gentian si një zhvillues i pavarur i internetit që më parë ka punuar për Webrepublic dhe Divio. Ajo që ata duan për marketing është konceptimi dhe zbatimi i ideve krijuese.

Kush janë Alban dhe Gentian Mazrekaj

Albani punon drejtpërdrejt me klientë. Në punëtori, ai zhvillon strategji për të përmirësuar arritjen e përmbajtjes. Në të njëjtën kohë, ai optimizon dhe automatizon proceset e marketingut përgjatë udhëtimit të klientit. Ai i ndihmon kompanitë të përdorin “Mailian” dhe është përgjegjës për menaxhimin kryesor të llogarisë.

Për dhjetë vjet, Alban ka punuar në marketing dixhital në sektorët e medias, udhëtimeve dhe administratës publike. Nga ndihma për të ndërtuar njësinë e biznesit të tregtisë elektronike për “SWiss International Air Lines”, në ekzekutimin e fushatave globale, dixhitale dhe të personalizuara të marketingut për “Lufthansa Group”, ai gjithashtu projektoi udhëtimet e klientëve rreth biznesit të pajtimit për “Tamedia”. Ai ka titullin Master në Administrim të Biznesit, i specializuar në marketing, nga Shkolla e Menaxhimit dhe Drejtësisë ZHAW.

Gentiani është arkitekti prapa teknologjisë së “Mailian”. Me vite përvoje në departamentet e teknologjisë dhe marketingut, ai teknikisht zbaton ide krijuese për të prodhuar një përvojë të përsosur të klientit. Një kodues i apasionuar dhe me sy për një dizajn të mirë, ai zgjidh sfida komplekse biznesi me zgjidhje elegante softuerësh.

Pasi u diplomua nga “Kantonsschule Hottingen” për një diplomë në shkenca kompjuterike, ai fitoi përvojën e tij të parë si një zhvillues aplikacionesh në DIVIO. Më vonë, ai u tërhoq nga agjencia e njohur dixhitale “Webrepublic”. Atje, ai zhvilloi materiale dinamike reklamuese për fushatat e shfaqjes, faqet e uljes të optimizuara për konvertim dhe softuerin e marketingut për marka të tilla si FIFA, Migros, IQOS dhe Johnson & Johnson. Ndër të tjera, ai mori përgjegjësitë e inxhinierit kryesor për komunikimet për Kampionatin Evropian të Futbollit dhe Kupën e Botës.

Vëllezërit shqiptarë me prejardhje nga Kosova synojnë që këtë ta sjellin edhe në Kosovë, ku do të kenë mundësi t’iu bashkohen profesionistë të kësaj fushe.

“Mailian” është një kompani fillestare zvicerane me pronarë me origjinë shqiptare të cilët dëshirojnë të punësojnë talente në Kosovë për zhvilluesit e niveleve të larta. Aplikantët mund të aplikojnë me një CV dhe letër motivuese në anglisht përmes [email protected].

Për t’u bërë pjesë e grupit të “Gazeta Diaspora Shqiptare” mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet menjëherë.