“Maxwell Digitals” artikull për 21-vjeçarin shqiptar, ekspert i mediave sociale

E shtunë, 27 Prill, 2024
E shtunë, 27 Prill, 2024

“Maxwell Digitals” artikull për 21-vjeçarin shqiptar, ekspert i mediave sociale

Luis Begaj është një ri shqiptar nga Durrësi 21 vjeç, emri i të cilit po bëhet shumë i njohur në industrinë e marketingut. Ai është një ekspert i mediave sociale.

Ai është një nga tregtarët digjitalë me rritjen më të shpejtë në Evropë. Dhe jo vetëm si tregtar i mediave sociale, por Luisi gjithashtu po bën emër në industrinë e dërgesave të drejtpërdrejta (drop-shipping) – formë e efektshme biznesi me pakicë, ku shitësi pranon porosi të klientit, por nuk i mban mallrat e shitura në magazinë.

Karriera e tij si një ekspert i mediave sociale filloi jo shumë kohë më parë, megjithatë ai ka bërë një emër në këtë industri brenda një harku të shkurtër kohe. Ai e ka ndërtuar punën e tij me sukses dhe po e mban shumë mirë.

Alexander Maxwell, CEO i “Maxwell Digitals” me bazë në Kaliforni ka shkruar një artikull për të riun shqiptar ekspert i mediave sociale.

“Nëse doni të keni sukses, duhet të vendosni qëllime. Pa qëllime ju mungon fokusi dhe drejtimi. Vendosja e qëllimit jo vetëm që ju lejon të merrni kontrollin e drejtimit të jetës suaj; gjithashtu ju ofron një pikë referimi për të përcaktuar nëse në të vërtetë keni sukses. Mendoni për këtë: të kesh një milion dollarë në bankë është vetëm dëshmi e suksesit nëse një nga qëllimet e tua është të mbledhësh pasuri. Nëse qëllimi juaj është të praktikoni akte bamirësie, atëherë mbajtja e parave për veten tuaj është papritur në kundërshtim me mënyrën se si do ta përkufizonit suksesin. Qëllimet nuk mund të jenë specifike. Hapi i dytë për arritjen e qëllimeve tuaja është të siguroheni se ato janë domethënëse. Ne gjithmonë do të bëjmë më shumë për një qëllim që ka një kuptim të rrënjosur thellë për ne sesa do të arrijmë diçka që është sipërfaqësore. Pra, nëse doni të keni një vlerë neto prej një milion dollarësh për shkak të statusit që ajo ofron, ju mund të harroni shanset tuaja për sukses.

Nuk është vullneti për të fituar, por vullneti për t’u përgatitur për të fituar që bën një ndryshim.” Ky citim i Bear Bryant është shumë i vërtetë. Është e lehtë të kesh vullnet ose motivim për të fituar, por kjo dëshirë nuk do të të çojë askund nëse nuk je i përgatitur të ndërmarrësh hapat e nevojshëm për të arritur atë qëllim përfundimtar. Pa atë vendim për të kryer, dëshira juaj është thjesht një dëshirë.

Mendoni për atë që dëshironi me të vërtetë. Ndoshta është trupi që keni ëndërruar gjithmonë. Ndoshta duhet të bëhet më i fortë, si fizikisht ashtu edhe mendërisht. Ndoshta ju doni të fitoni ndeshjen tuaj të parë të boksit. Cilado qoftë ajo dëshirë që po digjet në zemrën tuaj, përkushtohuni asaj. Vendosni t’i jepni të gjitha dhe vendosni punën për ta bërë atë ëndërr realitet.

Tani, ndërsa bota po rimëkëmbet ende nga pandemia, ne kemi më shumë njerëz të ulur në shtëpi, që kanë qasje të lehtë në platformat digjitale dhe mediat sociale. Dhe kjo, nga ana tjetër, e ka bërë të vështirë mbijetesën për tregtarët e rinj dhe të ardhshëm. Sidoqoftë, sipërmarrësit e suksesshëm si Luis Begaj zhvillojnë aftësitë përkatëse me kalimin e kohës që i ndihmojnë ata të arrijnë më mirë klientët e synuar. Duke folur për historinë e tij, Luis thotë, “Që në moshë të re, isha shumë i prirur në komunikim dhe më pëlqente të bëja biznes. Krahas kësaj, doja të gjeneroja para duke punuar nga shtëpia, pasi kurrë nuk kam pasur një punë fikse. Duke qenë një tregtar i vetë-mësuar, kjo më ka vënë në shumë sfida gjatë këtyre viteve, por përvoja është ajo që më ka dhënë rezultate të suksesshme. ”

Për t’u bërë pjesë e grupit të “Gazeta Diaspora Shqiptare” mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet menjëherë. 

Luis Begaj është një ri shqiptar nga Durrësi 21 vjeç, emri i të cilit po bëhet shumë i njohur në industrinë e marketingut. Ai është një ekspert i mediave sociale.

Ai është një nga tregtarët digjitalë me rritjen më të shpejtë në Evropë. Dhe jo vetëm si tregtar i mediave sociale, por Luisi gjithashtu po bën emër në industrinë e dërgesave të drejtpërdrejta (drop-shipping) – formë e efektshme biznesi me pakicë, ku shitësi pranon porosi të klientit, por nuk i mban mallrat e shitura në magazinë.

Karriera e tij si një ekspert i mediave sociale filloi jo shumë kohë më parë, megjithatë ai ka bërë një emër në këtë industri brenda një harku të shkurtër kohe. Ai e ka ndërtuar punën e tij me sukses dhe po e mban shumë mirë.

Alexander Maxwell, CEO i “Maxwell Digitals” me bazë në Kaliforni ka shkruar një artikull për të riun shqiptar ekspert i mediave sociale.

“Nëse doni të keni sukses, duhet të vendosni qëllime. Pa qëllime ju mungon fokusi dhe drejtimi. Vendosja e qëllimit jo vetëm që ju lejon të merrni kontrollin e drejtimit të jetës suaj; gjithashtu ju ofron një pikë referimi për të përcaktuar nëse në të vërtetë keni sukses. Mendoni për këtë: të kesh një milion dollarë në bankë është vetëm dëshmi e suksesit nëse një nga qëllimet e tua është të mbledhësh pasuri. Nëse qëllimi juaj është të praktikoni akte bamirësie, atëherë mbajtja e parave për veten tuaj është papritur në kundërshtim me mënyrën se si do ta përkufizonit suksesin. Qëllimet nuk mund të jenë specifike. Hapi i dytë për arritjen e qëllimeve tuaja është të siguroheni se ato janë domethënëse. Ne gjithmonë do të bëjmë më shumë për një qëllim që ka një kuptim të rrënjosur thellë për ne sesa do të arrijmë diçka që është sipërfaqësore. Pra, nëse doni të keni një vlerë neto prej një milion dollarësh për shkak të statusit që ajo ofron, ju mund të harroni shanset tuaja për sukses.

Nuk është vullneti për të fituar, por vullneti për t’u përgatitur për të fituar që bën një ndryshim.” Ky citim i Bear Bryant është shumë i vërtetë. Është e lehtë të kesh vullnet ose motivim për të fituar, por kjo dëshirë nuk do të të çojë askund nëse nuk je i përgatitur të ndërmarrësh hapat e nevojshëm për të arritur atë qëllim përfundimtar. Pa atë vendim për të kryer, dëshira juaj është thjesht një dëshirë.

Mendoni për atë që dëshironi me të vërtetë. Ndoshta është trupi që keni ëndërruar gjithmonë. Ndoshta duhet të bëhet më i fortë, si fizikisht ashtu edhe mendërisht. Ndoshta ju doni të fitoni ndeshjen tuaj të parë të boksit. Cilado qoftë ajo dëshirë që po digjet në zemrën tuaj, përkushtohuni asaj. Vendosni t’i jepni të gjitha dhe vendosni punën për ta bërë atë ëndërr realitet.

Tani, ndërsa bota po rimëkëmbet ende nga pandemia, ne kemi më shumë njerëz të ulur në shtëpi, që kanë qasje të lehtë në platformat digjitale dhe mediat sociale. Dhe kjo, nga ana tjetër, e ka bërë të vështirë mbijetesën për tregtarët e rinj dhe të ardhshëm. Sidoqoftë, sipërmarrësit e suksesshëm si Luis Begaj zhvillojnë aftësitë përkatëse me kalimin e kohës që i ndihmojnë ata të arrijnë më mirë klientët e synuar. Duke folur për historinë e tij, Luis thotë, “Që në moshë të re, isha shumë i prirur në komunikim dhe më pëlqente të bëja biznes. Krahas kësaj, doja të gjeneroja para duke punuar nga shtëpia, pasi kurrë nuk kam pasur një punë fikse. Duke qenë një tregtar i vetë-mësuar, kjo më ka vënë në shumë sfida gjatë këtyre viteve, por përvoja është ajo që më ka dhënë rezultate të suksesshme. ”

Për t’u bërë pjesë e grupit të “Gazeta Diaspora Shqiptare” mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet menjëherë. 

Luis Begaj është një ri shqiptar nga Durrësi 21 vjeç, emri i të cilit po bëhet shumë i njohur në industrinë e marketingut. Ai është një ekspert i mediave sociale.

Ai është një nga tregtarët digjitalë me rritjen më të shpejtë në Evropë. Dhe jo vetëm si tregtar i mediave sociale, por Luisi gjithashtu po bën emër në industrinë e dërgesave të drejtpërdrejta (drop-shipping) – formë e efektshme biznesi me pakicë, ku shitësi pranon porosi të klientit, por nuk i mban mallrat e shitura në magazinë.

Karriera e tij si një ekspert i mediave sociale filloi jo shumë kohë më parë, megjithatë ai ka bërë një emër në këtë industri brenda një harku të shkurtër kohe. Ai e ka ndërtuar punën e tij me sukses dhe po e mban shumë mirë.

Alexander Maxwell, CEO i “Maxwell Digitals” me bazë në Kaliforni ka shkruar një artikull për të riun shqiptar ekspert i mediave sociale.

“Nëse doni të keni sukses, duhet të vendosni qëllime. Pa qëllime ju mungon fokusi dhe drejtimi. Vendosja e qëllimit jo vetëm që ju lejon të merrni kontrollin e drejtimit të jetës suaj; gjithashtu ju ofron një pikë referimi për të përcaktuar nëse në të vërtetë keni sukses. Mendoni për këtë: të kesh një milion dollarë në bankë është vetëm dëshmi e suksesit nëse një nga qëllimet e tua është të mbledhësh pasuri. Nëse qëllimi juaj është të praktikoni akte bamirësie, atëherë mbajtja e parave për veten tuaj është papritur në kundërshtim me mënyrën se si do ta përkufizonit suksesin. Qëllimet nuk mund të jenë specifike. Hapi i dytë për arritjen e qëllimeve tuaja është të siguroheni se ato janë domethënëse. Ne gjithmonë do të bëjmë më shumë për një qëllim që ka një kuptim të rrënjosur thellë për ne sesa do të arrijmë diçka që është sipërfaqësore. Pra, nëse doni të keni një vlerë neto prej një milion dollarësh për shkak të statusit që ajo ofron, ju mund të harroni shanset tuaja për sukses.

Nuk është vullneti për të fituar, por vullneti për t’u përgatitur për të fituar që bën një ndryshim.” Ky citim i Bear Bryant është shumë i vërtetë. Është e lehtë të kesh vullnet ose motivim për të fituar, por kjo dëshirë nuk do të të çojë askund nëse nuk je i përgatitur të ndërmarrësh hapat e nevojshëm për të arritur atë qëllim përfundimtar. Pa atë vendim për të kryer, dëshira juaj është thjesht një dëshirë.

Mendoni për atë që dëshironi me të vërtetë. Ndoshta është trupi që keni ëndërruar gjithmonë. Ndoshta duhet të bëhet më i fortë, si fizikisht ashtu edhe mendërisht. Ndoshta ju doni të fitoni ndeshjen tuaj të parë të boksit. Cilado qoftë ajo dëshirë që po digjet në zemrën tuaj, përkushtohuni asaj. Vendosni t’i jepni të gjitha dhe vendosni punën për ta bërë atë ëndërr realitet.

Tani, ndërsa bota po rimëkëmbet ende nga pandemia, ne kemi më shumë njerëz të ulur në shtëpi, që kanë qasje të lehtë në platformat digjitale dhe mediat sociale. Dhe kjo, nga ana tjetër, e ka bërë të vështirë mbijetesën për tregtarët e rinj dhe të ardhshëm. Sidoqoftë, sipërmarrësit e suksesshëm si Luis Begaj zhvillojnë aftësitë përkatëse me kalimin e kohës që i ndihmojnë ata të arrijnë më mirë klientët e synuar. Duke folur për historinë e tij, Luis thotë, “Që në moshë të re, isha shumë i prirur në komunikim dhe më pëlqente të bëja biznes. Krahas kësaj, doja të gjeneroja para duke punuar nga shtëpia, pasi kurrë nuk kam pasur një punë fikse. Duke qenë një tregtar i vetë-mësuar, kjo më ka vënë në shumë sfida gjatë këtyre viteve, por përvoja është ajo që më ka dhënë rezultate të suksesshme. ”

Për t’u bërë pjesë e grupit të “Gazeta Diaspora Shqiptare” mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet menjëherë.