Historike/ Gjuha shqipe njihet si lëndë e pavarur në sistemin shkollor të Hamburgut

E premte, 3 Maj, 2024
E premte, 3 Maj, 2024

Historike/ Gjuha shqipe njihet si lëndë e pavarur në sistemin shkollor të Hamburgut

Një moment historik për komunitetin shqiptar në Gjermani, pasi gjuha shqipe u njoh për herë të parë si lëndë e pavarur shkollore me kualifikime mësimore dhe provim të dytë shtetëror si lëndë e tretë e pavarur. Ky vendim shënon një pikë kthese në historinë e arsimit dhe kontribuon në diversitetin kulturor dhe njohjen gjuhësore.

Lajmin e ka bërë të ditur kreu i ODA e.V. Hamburg – Organisation deutsch-albanischer Akademiker z. Muhamet Idrizi.

Deri në këtë moment, shqipja mund të ketë qenë e disponueshme në vende të tjera si gjuhë e huaj ose në një masë të kufizuar në kurrikulë, por jo në atë masë sa llogaritej si lëndë e pavarur me autorizim të plotë mësimor në profesionin e mësuesit.

Njohja e shqipes si lëndë e pavarur shkollore me kualifikime mësimore sjell me vete një sërë përparësish. Ai lejon që gjuha dhe kultura shqiptare të integrohen në sistemet arsimore, duke ndihmuar në forcimin e identitetit kulturor të komuniteteve shqipfolëse dhe promovimin e diversitetit në arsim.

Gjithashtu, futja e shqipes si lëndë shkollore me kualifikim mësimor u ofron nxënësve mundësinë që të thellojnë aftësitë dhe njohuritë e tyre në këtë fushë dhe më vonë të punojnë si kuadra të kualifikuar.

Kjo nga ana tjetër kontribuon në zhvillimin e mëtejshëm të sistemit arsimor duke ofruar një gamë më të gjerë të mundësive të mësimdhënies dhe duke rritur diversitetin gjuhësor brenda fuqisë punëtore mësimdhënëse.

Hapi historik i vendosjes së shqipes si një lëndë e pavarur shkollore me kualifikime mësimore dërgon një mesazh të fortë njohjeje dhe vlerësimi për komunitetet shqipfolëse në mbarë botën. Ai nënvizon rëndësinë e gjuhës dhe kulturës shqiptare dhe siguron që ato të përfaqësohen në mënyrë adekuate në institucionet arsimore.

Në përgjithësi, ky vendim historik ndihmon në promovimin e diversitetit në arsim, forcimin e identitetit kulturor dhe përmirësimin e njohjes gjuhësore. Është një moment historik në rrugën drejt një sistemi arsimor më gjithëpërfshirës dhe të larmishëm që respekton dhe mbështet nevojat dhe të drejtat e të gjitha komuniteteve gjuhësore.

“Pas pesë vitesh punë intensive, dua të falënderoj bashkëshorten time Vlora Grajçevci Idrizi dhe Alban Gashin për mbështetjen e drejtpërdrejtë. Dëshiroj të falënderoj edhe Liridon Mulliqin si mik dhe kontribuues nga Kosova, si dhe Akil Miftari si koleg dhe mik dhe kryetar i keshillit te mësuesve KASH, i cili ka dhënë kontribut të rëndësishëm për këtë rrugë në shumë takime shkëmbimi.

Dëshiroj të falënderoj edhe Ilir Seferin dhe Milazim Ukajn nga LAPSH në Bavari dhe Fondacionin BESA, të cilët kanë dhënë një kontribut të rëndësishëm në këtë fushë në vitet e fundit duke organizuar kurse trajnimi dhe duke dhënë kontribut. Mbështetja financiare është thelbësore për mbijetesën e këtij mësimi në Bavari.

Dëshiroj të falënderoj shumë dy koleget e mia Nadire Rexhepi dhe Ariola Mukaj për punën e tyre të madhe në nivel bazë dhe në praktikë, e cila nuk njihet sa duhet nga institucionet shtetërore në vendet e tyre, edhe pse është baza e gjithçkaje.

Nuk mund të kishte dhuratë më të mirë për mua dhe Republikën e Kosovës në 16 vjetorin e saj”, shkruan Idrizi ne facebook.

 

Një moment historik për komunitetin shqiptar në Gjermani, pasi gjuha shqipe u njoh për herë të parë si lëndë e pavarur shkollore me kualifikime mësimore dhe provim të dytë shtetëror si lëndë e tretë e pavarur. Ky vendim shënon një pikë kthese në historinë e arsimit dhe kontribuon në diversitetin kulturor dhe njohjen gjuhësore.

Lajmin e ka bërë të ditur kreu i ODA e.V. Hamburg – Organisation deutsch-albanischer Akademiker z. Muhamet Idrizi.

Deri në këtë moment, shqipja mund të ketë qenë e disponueshme në vende të tjera si gjuhë e huaj ose në një masë të kufizuar në kurrikulë, por jo në atë masë sa llogaritej si lëndë e pavarur me autorizim të plotë mësimor në profesionin e mësuesit.

Njohja e shqipes si lëndë e pavarur shkollore me kualifikime mësimore sjell me vete një sërë përparësish. Ai lejon që gjuha dhe kultura shqiptare të integrohen në sistemet arsimore, duke ndihmuar në forcimin e identitetit kulturor të komuniteteve shqipfolëse dhe promovimin e diversitetit në arsim.

Gjithashtu, futja e shqipes si lëndë shkollore me kualifikim mësimor u ofron nxënësve mundësinë që të thellojnë aftësitë dhe njohuritë e tyre në këtë fushë dhe më vonë të punojnë si kuadra të kualifikuar.

Kjo nga ana tjetër kontribuon në zhvillimin e mëtejshëm të sistemit arsimor duke ofruar një gamë më të gjerë të mundësive të mësimdhënies dhe duke rritur diversitetin gjuhësor brenda fuqisë punëtore mësimdhënëse.

Hapi historik i vendosjes së shqipes si një lëndë e pavarur shkollore me kualifikime mësimore dërgon një mesazh të fortë njohjeje dhe vlerësimi për komunitetet shqipfolëse në mbarë botën. Ai nënvizon rëndësinë e gjuhës dhe kulturës shqiptare dhe siguron që ato të përfaqësohen në mënyrë adekuate në institucionet arsimore.

Në përgjithësi, ky vendim historik ndihmon në promovimin e diversitetit në arsim, forcimin e identitetit kulturor dhe përmirësimin e njohjes gjuhësore. Është një moment historik në rrugën drejt një sistemi arsimor më gjithëpërfshirës dhe të larmishëm që respekton dhe mbështet nevojat dhe të drejtat e të gjitha komuniteteve gjuhësore.

“Pas pesë vitesh punë intensive, dua të falënderoj bashkëshorten time Vlora Grajçevci Idrizi dhe Alban Gashin për mbështetjen e drejtpërdrejtë. Dëshiroj të falënderoj edhe Liridon Mulliqin si mik dhe kontribuues nga Kosova, si dhe Akil Miftari si koleg dhe mik dhe kryetar i keshillit te mësuesve KASH, i cili ka dhënë kontribut të rëndësishëm për këtë rrugë në shumë takime shkëmbimi.

Dëshiroj të falënderoj edhe Ilir Seferin dhe Milazim Ukajn nga LAPSH në Bavari dhe Fondacionin BESA, të cilët kanë dhënë një kontribut të rëndësishëm në këtë fushë në vitet e fundit duke organizuar kurse trajnimi dhe duke dhënë kontribut. Mbështetja financiare është thelbësore për mbijetesën e këtij mësimi në Bavari.

Dëshiroj të falënderoj shumë dy koleget e mia Nadire Rexhepi dhe Ariola Mukaj për punën e tyre të madhe në nivel bazë dhe në praktikë, e cila nuk njihet sa duhet nga institucionet shtetërore në vendet e tyre, edhe pse është baza e gjithçkaje.

Nuk mund të kishte dhuratë më të mirë për mua dhe Republikën e Kosovës në 16 vjetorin e saj”, shkruan Idrizi ne facebook.

 

Një moment historik për komunitetin shqiptar në Gjermani, pasi gjuha shqipe u njoh për herë të parë si lëndë e pavarur shkollore me kualifikime mësimore dhe provim të dytë shtetëror si lëndë e tretë e pavarur. Ky vendim shënon një pikë kthese në historinë e arsimit dhe kontribuon në diversitetin kulturor dhe njohjen gjuhësore.

Lajmin e ka bërë të ditur kreu i ODA e.V. Hamburg – Organisation deutsch-albanischer Akademiker z. Muhamet Idrizi.

Deri në këtë moment, shqipja mund të ketë qenë e disponueshme në vende të tjera si gjuhë e huaj ose në një masë të kufizuar në kurrikulë, por jo në atë masë sa llogaritej si lëndë e pavarur me autorizim të plotë mësimor në profesionin e mësuesit.

Njohja e shqipes si lëndë e pavarur shkollore me kualifikime mësimore sjell me vete një sërë përparësish. Ai lejon që gjuha dhe kultura shqiptare të integrohen në sistemet arsimore, duke ndihmuar në forcimin e identitetit kulturor të komuniteteve shqipfolëse dhe promovimin e diversitetit në arsim.

Gjithashtu, futja e shqipes si lëndë shkollore me kualifikim mësimor u ofron nxënësve mundësinë që të thellojnë aftësitë dhe njohuritë e tyre në këtë fushë dhe më vonë të punojnë si kuadra të kualifikuar.

Kjo nga ana tjetër kontribuon në zhvillimin e mëtejshëm të sistemit arsimor duke ofruar një gamë më të gjerë të mundësive të mësimdhënies dhe duke rritur diversitetin gjuhësor brenda fuqisë punëtore mësimdhënëse.

Hapi historik i vendosjes së shqipes si një lëndë e pavarur shkollore me kualifikime mësimore dërgon një mesazh të fortë njohjeje dhe vlerësimi për komunitetet shqipfolëse në mbarë botën. Ai nënvizon rëndësinë e gjuhës dhe kulturës shqiptare dhe siguron që ato të përfaqësohen në mënyrë adekuate në institucionet arsimore.

Në përgjithësi, ky vendim historik ndihmon në promovimin e diversitetit në arsim, forcimin e identitetit kulturor dhe përmirësimin e njohjes gjuhësore. Është një moment historik në rrugën drejt një sistemi arsimor më gjithëpërfshirës dhe të larmishëm që respekton dhe mbështet nevojat dhe të drejtat e të gjitha komuniteteve gjuhësore.

“Pas pesë vitesh punë intensive, dua të falënderoj bashkëshorten time Vlora Grajçevci Idrizi dhe Alban Gashin për mbështetjen e drejtpërdrejtë. Dëshiroj të falënderoj edhe Liridon Mulliqin si mik dhe kontribuues nga Kosova, si dhe Akil Miftari si koleg dhe mik dhe kryetar i keshillit te mësuesve KASH, i cili ka dhënë kontribut të rëndësishëm për këtë rrugë në shumë takime shkëmbimi.

Dëshiroj të falënderoj edhe Ilir Seferin dhe Milazim Ukajn nga LAPSH në Bavari dhe Fondacionin BESA, të cilët kanë dhënë një kontribut të rëndësishëm në këtë fushë në vitet e fundit duke organizuar kurse trajnimi dhe duke dhënë kontribut. Mbështetja financiare është thelbësore për mbijetesën e këtij mësimi në Bavari.

Dëshiroj të falënderoj shumë dy koleget e mia Nadire Rexhepi dhe Ariola Mukaj për punën e tyre të madhe në nivel bazë dhe në praktikë, e cila nuk njihet sa duhet nga institucionet shtetërore në vendet e tyre, edhe pse është baza e gjithçkaje.

Nuk mund të kishte dhuratë më të mirë për mua dhe Republikën e Kosovës në 16 vjetorin e saj”, shkruan Idrizi ne facebook.