Media greke: ”Taksitë elektrike kanë pushtuar rrugët e Tiranës”

E diel, 5 Maj, 2024
E diel, 5 Maj, 2024

Media greke: ”Taksitë elektrike kanë pushtuar rrugët e Tiranës”

Taksistët profesionistë në kryeqytetin shqiptar po blejnë automjete elektrike, por thonë se kanë nevojë për ndihmë të mëtejshme nga bashkia.

Një nga qytetet pioniere në fushën e e-mobilitetit është kryeqyteti i Shqipërisë, Tirana , e cila tashmë ka hedhur hapat e parë të mëdhenj për promovimin e transportit “të gjelbër”.

Progres i rëndësishëm është bërë në këtë drejtim nga industria e shoferëve të taksive , e cila ka treguar gatishmëri për të dhënë një votë besimi në lëvizjen elektrike, me shumë nga drejtuesit që tashmë kanë marrë modele teknologjike përkatëse.

Tirana ka zbatuar një paketë stimujsh për promovimin e lëvizshmërisë elektronike (shih tarifat zero të regjistrimit dhe uljen e TVSH-së për energjinë elektrike), si dhe nisma reformuese për rinovimin e flotës me automjete më miqësore me mjedisin.

Në veçanti, për dhënien e licencës së parë të taksisë për persona fizikë, mjeti duhet të jetë prodhuar jo më vonë se dy vjet nga viti në të cilin është bërë kërkesa për leje. Ndërsa për licencimin e taksive të kompanisë , automjeti duhet të jetë i ri. Në të njëjtën kohë, të gjitha makinat duhet të jenë në përputhje me  direktivën e emetimeve Euro 6, qofshin ato elektrike apo hibride.

Sipas Bilbil Cara, president i Shoqatës së Profesionistëve Shqiptarë të Taksistëve, mes 1500 taksive qarkulluese në kryeqytetin shqiptar janë 200 ato elektrike, të cilat po ndihmojnë në uljen e emetimeve brenda qytetit.

Përgjigja e profesionistëve të industrisë ndaj thirrjes së autoritetit komunal për elektrifikimin e flotës së tyre, megjithatë nuk është shoqëruar me shpërblimin përkatës, pasi rrjeti i tarifimit është ende në fillimet e tij dhe kostoja e tarifimit karakterizohet si shumë e lartë.

Në veçanti, ka pesë pika karikimi brenda qytetit. Por edhe pse karikimi ofrohet pa pagesë, profesionistët duhet të paguajnë hapësirën e parkimit para karikuesit.

Një zgjidhje e përkohshme e problemit mund të jetë instalimi i një karikuesi në shtëpitë e profesionistëve të industrisë. Këta të fundit, megjithatë, theksojnë se nuk mund të përballojnë barrën financiare , duke qenë se kostoja e instalimit është rreth 3000 euro.

Kompanitë e taksive, që zotërojnë 80% të gjithë energjisë elektrike në Tiranë, janë në një pozicion më të mirë. Ata kanë instaluar të paktën 15 pika karikimi – shumë prej të cilave ofrojnë karikim të shpejtë – por lejohen të përdoren vetëm nga automjetet e tyre të flotës.

Rrjeti akoma më i pazhvilluar i karikuesve jashtë kryeqytetit po shkakton dhimbje koke tek taksiistët në Tiranë . Kjo do të thotë se edhe nëse arrijnë të karikojnë automjetet e tyre në Tiranë, është e pamundur të largohen nga qyteti për një rrugë, pasi në pjesën tjetër të vendit karikuesit nuk merren parasysh

Vihet re se pavarësisht pengesave që duhen kapërcyer, autoriteti bashkiak i Tiranës kërkon të elektrizojë të gjithë transportin publik në qytet, me kryebashkiakun Erion Veliaj që ka vendosur synimin që të gjithë autobusët e qytetit të jenë elektrikë deri në vitin 2030. Më në fund Veliaj është shprehur se e gjithë flota e policisë bashkiake përbëhet ekskluzivisht nga patrulla elektrike, duke asistuar në përpjekjen për ta bërë Tiranën një nga qytetet lider në e-mobilitetin. (Carandmotor.gr)

Për t’u bërë pjesë e grupit të “Gazeta Diaspora Shqiptare” mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet menjëherë. 

Taksistët profesionistë në kryeqytetin shqiptar po blejnë automjete elektrike, por thonë se kanë nevojë për ndihmë të mëtejshme nga bashkia.

Një nga qytetet pioniere në fushën e e-mobilitetit është kryeqyteti i Shqipërisë, Tirana , e cila tashmë ka hedhur hapat e parë të mëdhenj për promovimin e transportit “të gjelbër”.

Progres i rëndësishëm është bërë në këtë drejtim nga industria e shoferëve të taksive , e cila ka treguar gatishmëri për të dhënë një votë besimi në lëvizjen elektrike, me shumë nga drejtuesit që tashmë kanë marrë modele teknologjike përkatëse.

Tirana ka zbatuar një paketë stimujsh për promovimin e lëvizshmërisë elektronike (shih tarifat zero të regjistrimit dhe uljen e TVSH-së për energjinë elektrike), si dhe nisma reformuese për rinovimin e flotës me automjete më miqësore me mjedisin.

Në veçanti, për dhënien e licencës së parë të taksisë për persona fizikë, mjeti duhet të jetë prodhuar jo më vonë se dy vjet nga viti në të cilin është bërë kërkesa për leje. Ndërsa për licencimin e taksive të kompanisë , automjeti duhet të jetë i ri. Në të njëjtën kohë, të gjitha makinat duhet të jenë në përputhje me  direktivën e emetimeve Euro 6, qofshin ato elektrike apo hibride.

Sipas Bilbil Cara, president i Shoqatës së Profesionistëve Shqiptarë të Taksistëve, mes 1500 taksive qarkulluese në kryeqytetin shqiptar janë 200 ato elektrike, të cilat po ndihmojnë në uljen e emetimeve brenda qytetit.

Përgjigja e profesionistëve të industrisë ndaj thirrjes së autoritetit komunal për elektrifikimin e flotës së tyre, megjithatë nuk është shoqëruar me shpërblimin përkatës, pasi rrjeti i tarifimit është ende në fillimet e tij dhe kostoja e tarifimit karakterizohet si shumë e lartë.

Në veçanti, ka pesë pika karikimi brenda qytetit. Por edhe pse karikimi ofrohet pa pagesë, profesionistët duhet të paguajnë hapësirën e parkimit para karikuesit.

Një zgjidhje e përkohshme e problemit mund të jetë instalimi i një karikuesi në shtëpitë e profesionistëve të industrisë. Këta të fundit, megjithatë, theksojnë se nuk mund të përballojnë barrën financiare , duke qenë se kostoja e instalimit është rreth 3000 euro.

Kompanitë e taksive, që zotërojnë 80% të gjithë energjisë elektrike në Tiranë, janë në një pozicion më të mirë. Ata kanë instaluar të paktën 15 pika karikimi – shumë prej të cilave ofrojnë karikim të shpejtë – por lejohen të përdoren vetëm nga automjetet e tyre të flotës.

Rrjeti akoma më i pazhvilluar i karikuesve jashtë kryeqytetit po shkakton dhimbje koke tek taksiistët në Tiranë . Kjo do të thotë se edhe nëse arrijnë të karikojnë automjetet e tyre në Tiranë, është e pamundur të largohen nga qyteti për një rrugë, pasi në pjesën tjetër të vendit karikuesit nuk merren parasysh

Vihet re se pavarësisht pengesave që duhen kapërcyer, autoriteti bashkiak i Tiranës kërkon të elektrizojë të gjithë transportin publik në qytet, me kryebashkiakun Erion Veliaj që ka vendosur synimin që të gjithë autobusët e qytetit të jenë elektrikë deri në vitin 2030. Më në fund Veliaj është shprehur se e gjithë flota e policisë bashkiake përbëhet ekskluzivisht nga patrulla elektrike, duke asistuar në përpjekjen për ta bërë Tiranën një nga qytetet lider në e-mobilitetin. (Carandmotor.gr)

Për t’u bërë pjesë e grupit të “Gazeta Diaspora Shqiptare” mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet menjëherë. 

Taksistët profesionistë në kryeqytetin shqiptar po blejnë automjete elektrike, por thonë se kanë nevojë për ndihmë të mëtejshme nga bashkia.

Një nga qytetet pioniere në fushën e e-mobilitetit është kryeqyteti i Shqipërisë, Tirana , e cila tashmë ka hedhur hapat e parë të mëdhenj për promovimin e transportit “të gjelbër”.

Progres i rëndësishëm është bërë në këtë drejtim nga industria e shoferëve të taksive , e cila ka treguar gatishmëri për të dhënë një votë besimi në lëvizjen elektrike, me shumë nga drejtuesit që tashmë kanë marrë modele teknologjike përkatëse.

Tirana ka zbatuar një paketë stimujsh për promovimin e lëvizshmërisë elektronike (shih tarifat zero të regjistrimit dhe uljen e TVSH-së për energjinë elektrike), si dhe nisma reformuese për rinovimin e flotës me automjete më miqësore me mjedisin.

Në veçanti, për dhënien e licencës së parë të taksisë për persona fizikë, mjeti duhet të jetë prodhuar jo më vonë se dy vjet nga viti në të cilin është bërë kërkesa për leje. Ndërsa për licencimin e taksive të kompanisë , automjeti duhet të jetë i ri. Në të njëjtën kohë, të gjitha makinat duhet të jenë në përputhje me  direktivën e emetimeve Euro 6, qofshin ato elektrike apo hibride.

Sipas Bilbil Cara, president i Shoqatës së Profesionistëve Shqiptarë të Taksistëve, mes 1500 taksive qarkulluese në kryeqytetin shqiptar janë 200 ato elektrike, të cilat po ndihmojnë në uljen e emetimeve brenda qytetit.

Përgjigja e profesionistëve të industrisë ndaj thirrjes së autoritetit komunal për elektrifikimin e flotës së tyre, megjithatë nuk është shoqëruar me shpërblimin përkatës, pasi rrjeti i tarifimit është ende në fillimet e tij dhe kostoja e tarifimit karakterizohet si shumë e lartë.

Në veçanti, ka pesë pika karikimi brenda qytetit. Por edhe pse karikimi ofrohet pa pagesë, profesionistët duhet të paguajnë hapësirën e parkimit para karikuesit.

Një zgjidhje e përkohshme e problemit mund të jetë instalimi i një karikuesi në shtëpitë e profesionistëve të industrisë. Këta të fundit, megjithatë, theksojnë se nuk mund të përballojnë barrën financiare , duke qenë se kostoja e instalimit është rreth 3000 euro.

Kompanitë e taksive, që zotërojnë 80% të gjithë energjisë elektrike në Tiranë, janë në një pozicion më të mirë. Ata kanë instaluar të paktën 15 pika karikimi – shumë prej të cilave ofrojnë karikim të shpejtë – por lejohen të përdoren vetëm nga automjetet e tyre të flotës.

Rrjeti akoma më i pazhvilluar i karikuesve jashtë kryeqytetit po shkakton dhimbje koke tek taksiistët në Tiranë . Kjo do të thotë se edhe nëse arrijnë të karikojnë automjetet e tyre në Tiranë, është e pamundur të largohen nga qyteti për një rrugë, pasi në pjesën tjetër të vendit karikuesit nuk merren parasysh

Vihet re se pavarësisht pengesave që duhen kapërcyer, autoriteti bashkiak i Tiranës kërkon të elektrizojë të gjithë transportin publik në qytet, me kryebashkiakun Erion Veliaj që ka vendosur synimin që të gjithë autobusët e qytetit të jenë elektrikë deri në vitin 2030. Më në fund Veliaj është shprehur se e gjithë flota e policisë bashkiake përbëhet ekskluzivisht nga patrulla elektrike, duke asistuar në përpjekjen për ta bërë Tiranën një nga qytetet lider në e-mobilitetin. (Carandmotor.gr)

Për t’u bërë pjesë e grupit të “Gazeta Diaspora Shqiptare” mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet menjëherë.