“EasyPay”, Inovacioni në industrinë e pagesave

E mërkurë, 17 Prill, 2024
E mërkurë, 17 Prill, 2024

“EasyPay”, Inovacioni në industrinë e pagesave

Lidhjet e Diasporës me vendlindjen kanë qenë gjithmonë të forta. Njerëzit në pjesën më të madhe të tyre të larguar për arsye ekonomike gjithmonë e kanë pasur kokën pas për më të dashurit që kanë lënë në atdhe. Dhe mënyra e vetme për ti mbështetur kane qenë remitancat. Herë të quajtura kursime, here para, here mbështetje ekonomike e here remitanca. Një gjë është e sigurtaw ato kanë qenw një shtyllë e fortë për ekonominë familjare dhe atë shqiptare.  Por veç dërgimit të parasw në  vendlindje, lëvizshmëia elektronike e saj e ka bërë më të thjeshtë qarkullimin. Sot gjithçka është në “pëllëmbë të dorës” falë zhvillimeve teknologjike. Në Shqipëri akoma më shumë, falë shërbimit Easy PAY, i cili mundëson pagesën elektronike, në kohë reale të shumë shërbimeve.

Themeluese dhe CEO, Znj. Linda Shomo rrëfen me shumë për “Diaspora Shqiptare”.

Emri EasyPay është i njohur tashmë në Shqipëri.  mirëpo jo të gjithë e dinë rrugëtimin e tij dhe të gruas që qëndron pas këtij suksesi. Si mund ti përmblidhni shkurtimisht këto 11 vite?

 

Historia e EasyPay nisi si nevojë e pashmangshme e vendit dhe sistemit financiar shqiptar për një platformë gjithëpërfshirëse pagesash digjitale. Ishte koha kur fjalët “pagesa online” ishin pothuajse të panjohura për popullsinë vendase. Ideja e këtij biznesi nisi prej ndërthurjes së pasionit dhe eksperiencës sime në sektorin financiar e atë bankar.

Ishte viti 2010 kur vendosa të hedh hapat e para drejt realizimit të ëndrrës sime, e cila sot është kthyer në një nga institucionet financiare më novatore në vend dhe ndër të parat kompani FinTech në Shqipëri.

Rrugëtimin e nisëm si distributorë digjitalë të dy  kompanive më të mëdha të tregut në atë kohë: Digitalb dhe Plus Communication. Në vitin 2015, EasyPay mori licencën nga Banka e Shqipërisë për të operuar si një Institucion i Parasë Elektronike dhe prezantoi në treg aplikacionin e parë të pagesave në Shqipëri, i gjithi i krijuar nga stafi i talentuar i EasyPay!

Sot, një dekadë më vonë, EasyPay numëron  +1M. klientë, +500 agjentë, +36 shërbime, +10M transaksione, partneritet me një ndër tre kompanitë më të mëdha të dërgesave të parave në bote Ria Money Transfer, dhe mbulim me shërbime në 12 qarqe e 48 qytete, si dhe 47 punonjës të moshave të reja.

EasyPay ka arritur shumë këto 11 vite në treg dhe ka dhënë prova që është një kompani eficiente dhe lehtësisht e adaptuese me ndryshimet e shpeshta që ndodhin në një treg.

Koncepti “FinTech” po bëhet çdo ditë e më shumë popullor në Shqipëri. Si e sheh EasyPay ecurinë e këtij tregu?

Gjatë 9 viteve të para të veprimtarisë së tij në treg, EasyPay ishte një rishitës i rëndësishëm digjital, duke përmbushur nevojat e të gjithë brezave në kryerjen e pagesave, të cilët kishin dhe / ose nuk kishin llogari bankare. Ndërkohë, viti 2020, që shënoi edhe vitin e dhjetë të EasyPay në treg, erdhi i vështirë për individët, por plot sfida dhe mundësi për platformat digjitale si ne!

Pandemia botërore që u shkaktua nga Covid – 19 e përshpejtoi në pak muaj atë që EasyPay u mundua të bënte në 9 vite në tregun shqiptar: përshpejtimin e adoptimit të pagesave digjitale nga konsumatorët dhe bizneset.

Viti pandemik për ne si ofrues i pagesave digjitale ishte me trend pozitiv, veçanërisht për klientët e parasë elektronike. Viti 2020 u mbyll me një rritje prej 40% e klientëve të rinj në aplikacionin EasyPay, ndërsa numri i transaksioneve në aplikacion më shumë se u tre-fishua. Kjo situatë pati një trend rritës pozitiv edhe gjatë 2021, si pasojë e një interesi të lartë nga bizneset për të përshtatur operacionet e tyre online.

Viti 2020 ishte një thirrje e padyshimtë për bizneset tradicionale për të kaluar në formatin digjital!

Inovacioni në industrinë e pagesave ka bërë që EasyPay të sjellë transformime thelbësore në mënyrën e kryerjes së pagesave në vend, duke rritur kështu përfshirjen finanicare sidomos në zona rurale ku numri i popullsisë me pak ose aspak akses në shërbime bankare është i lartë. Platforma EasyPay (online dhe mobile) konsiderohet si një “one stop shop” duke krijuar mundësi pagesash dhe transfertash momentale, ku siguria e konsumatorit është prioritet! Nëpërmjet aplikacionit Easypay pagesat mund të aksesohen dhe kryhen 24/7, në çdo vend dhe në çdo kohë; ose për personat të cilët nuk kanë një llogari Easypay, pagesat mund të bëhen në çdo pikë të rrjetit EasyPay, të cilat gjenden edhe në zonat rurale, aty ku operatorët e tjerë nuk kanë arritur ende të shkojnë.  Ndër vite kemi arritur një zgjerim të kënaqshëm, duke bashkëpunuar me më shumë se 500 biznese të vogla dhe të mesme në të gjithë territorin, duke ndihmuar kështu qindra biznese në shtimin jo vetëm të gamës së shërbimeve që ata ofrojnë në veprimtarinë e tyre, por edhe duke i asistuar ato me trajnime, konsulencë / mbështjetje biznesi e marketing, etj.

Gjatë këtyre 11 viteve në treg, EasyPay ka gëzuar të gjithë avantazhet që një lider mund të gëzojë por nga ana tjetër është përballur i vetëm me të gjitha sfidat. Ndryshimet në ligjin e pagesave që kanë hyrë në fuqi prej një viti në tregun vendas, priten të sjellin zhvillime të rëndësishme në këtë sektor. Mirëpo, edhe për lojtarët e rinj, sfidat do të vijojnë të jenë: edukimi financiar, praktikat ligjore, konkurrenca, etj,

Transfertat me jashtë ose remitancat, janë një pjesë e rëndësishme e ekonomisë sonë, por edhe e biznesit tuaj. Cilat janë avantazhet tuaja konkuruese në sektorin e transfertave të parave me jashtë vendit?

Qysh prej 2017 EasyPay është partneri zyrtar i një prej tre operatorëve më të mëdhenj në botë në fushën e remitancave, Ria Money Transfer. Për ata që nuk e dinë, Ria Money Transfer është krijuar në vitin 1987, si një biznes i vogël emigrantësh në SHBA, të cilët kishin ndërmarrë një mision të qartë: të ndihmonin njerëzit, që si vetë ata, dëshironin të qëndronin të lidhur me të dashurit e tyre nëpër botë. Nisur nga eksperienca personale, zhvendosja në një vend të huaj nuk është e lehtë, veçanërisht kur ke njerëz për të cilët duhet të kujdesesh, prindër për të cilët duhet të sigurosh ilaçe, motra apo vëllezër që duhet të arsimohen!

Shërbimet e ofruara ndër vite nga Ria Money Transfer janë zgjeruar, njësoj si edhe rrjeti i shtrirjes së saj: më shumë se 500,000 pika në të gjithë botën dhe + 500 pika në të gjithë skajet e Shqipërisë.

Vetëm gjatë vitit të pandemisë, volumi i remitancave në hyrje në vendin tonë pati një rritje prej 100%; c’ka tregon se klientët preferojnë këto operatorë kundrejt bankave për një sërë arsyesh, ndër të cilat patjetër që mund të rendisim:

Tarifa konkurruese; procedurë më e shkurtër dhe më e thjeshtësuar se në sportelet bankare; fleksibilitet orari dhe ditësh në shërbim (çdo ditë të javës, nga ora 8.00 – 21.00); si dhe pika më të shumta në të gjithë territorin e vendit tonë (+500 pika EasyPay | Ria Money Transfer në të gjithë Shqipërinë).

 

Sido që të vijnë sfidat në vijim për biznesin tonë, ne besojmë se:

  • Ofrimi shërbimeve bazuar në eksperiencën e klientit;
  • Inovacioni dhe teknologjia;
  • Rritja e shkallës së besimit të klientit;
  • Besnikëria reciproke;
  • Cilësia e shërbimit,

Do të vijojnë të jenë pikat tona më të forta për të vijuar suksesin në treg.

Për t’u bërë pjesë e grupit të “Gazeta Diaspora Shqiptare” mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet menjëherë. 

Lidhjet e Diasporës me vendlindjen kanë qenë gjithmonë të forta. Njerëzit në pjesën më të madhe të tyre të larguar për arsye ekonomike gjithmonë e kanë pasur kokën pas për më të dashurit që kanë lënë në atdhe. Dhe mënyra e vetme për ti mbështetur kane qenë remitancat. Herë të quajtura kursime, here para, here mbështetje ekonomike e here remitanca. Një gjë është e sigurtaw ato kanë qenw një shtyllë e fortë për ekonominë familjare dhe atë shqiptare.  Por veç dërgimit të parasw në  vendlindje, lëvizshmëia elektronike e saj e ka bërë më të thjeshtë qarkullimin. Sot gjithçka është në “pëllëmbë të dorës” falë zhvillimeve teknologjike. Në Shqipëri akoma më shumë, falë shërbimit Easy PAY, i cili mundëson pagesën elektronike, në kohë reale të shumë shërbimeve.

Themeluese dhe CEO, Znj. Linda Shomo rrëfen me shumë për “Diaspora Shqiptare”.

Emri EasyPay është i njohur tashmë në Shqipëri.  mirëpo jo të gjithë e dinë rrugëtimin e tij dhe të gruas që qëndron pas këtij suksesi. Si mund ti përmblidhni shkurtimisht këto 11 vite?

 

Historia e EasyPay nisi si nevojë e pashmangshme e vendit dhe sistemit financiar shqiptar për një platformë gjithëpërfshirëse pagesash digjitale. Ishte koha kur fjalët “pagesa online” ishin pothuajse të panjohura për popullsinë vendase. Ideja e këtij biznesi nisi prej ndërthurjes së pasionit dhe eksperiencës sime në sektorin financiar e atë bankar.

Ishte viti 2010 kur vendosa të hedh hapat e para drejt realizimit të ëndrrës sime, e cila sot është kthyer në një nga institucionet financiare më novatore në vend dhe ndër të parat kompani FinTech në Shqipëri.

Rrugëtimin e nisëm si distributorë digjitalë të dy  kompanive më të mëdha të tregut në atë kohë: Digitalb dhe Plus Communication. Në vitin 2015, EasyPay mori licencën nga Banka e Shqipërisë për të operuar si një Institucion i Parasë Elektronike dhe prezantoi në treg aplikacionin e parë të pagesave në Shqipëri, i gjithi i krijuar nga stafi i talentuar i EasyPay!

Sot, një dekadë më vonë, EasyPay numëron  +1M. klientë, +500 agjentë, +36 shërbime, +10M transaksione, partneritet me një ndër tre kompanitë më të mëdha të dërgesave të parave në bote Ria Money Transfer, dhe mbulim me shërbime në 12 qarqe e 48 qytete, si dhe 47 punonjës të moshave të reja.

EasyPay ka arritur shumë këto 11 vite në treg dhe ka dhënë prova që është një kompani eficiente dhe lehtësisht e adaptuese me ndryshimet e shpeshta që ndodhin në një treg.

Koncepti “FinTech” po bëhet çdo ditë e më shumë popullor në Shqipëri. Si e sheh EasyPay ecurinë e këtij tregu?

Gjatë 9 viteve të para të veprimtarisë së tij në treg, EasyPay ishte një rishitës i rëndësishëm digjital, duke përmbushur nevojat e të gjithë brezave në kryerjen e pagesave, të cilët kishin dhe / ose nuk kishin llogari bankare. Ndërkohë, viti 2020, që shënoi edhe vitin e dhjetë të EasyPay në treg, erdhi i vështirë për individët, por plot sfida dhe mundësi për platformat digjitale si ne!

Pandemia botërore që u shkaktua nga Covid – 19 e përshpejtoi në pak muaj atë që EasyPay u mundua të bënte në 9 vite në tregun shqiptar: përshpejtimin e adoptimit të pagesave digjitale nga konsumatorët dhe bizneset.

Viti pandemik për ne si ofrues i pagesave digjitale ishte me trend pozitiv, veçanërisht për klientët e parasë elektronike. Viti 2020 u mbyll me një rritje prej 40% e klientëve të rinj në aplikacionin EasyPay, ndërsa numri i transaksioneve në aplikacion më shumë se u tre-fishua. Kjo situatë pati një trend rritës pozitiv edhe gjatë 2021, si pasojë e një interesi të lartë nga bizneset për të përshtatur operacionet e tyre online.

Viti 2020 ishte një thirrje e padyshimtë për bizneset tradicionale për të kaluar në formatin digjital!

Inovacioni në industrinë e pagesave ka bërë që EasyPay të sjellë transformime thelbësore në mënyrën e kryerjes së pagesave në vend, duke rritur kështu përfshirjen finanicare sidomos në zona rurale ku numri i popullsisë me pak ose aspak akses në shërbime bankare është i lartë. Platforma EasyPay (online dhe mobile) konsiderohet si një “one stop shop” duke krijuar mundësi pagesash dhe transfertash momentale, ku siguria e konsumatorit është prioritet! Nëpërmjet aplikacionit Easypay pagesat mund të aksesohen dhe kryhen 24/7, në çdo vend dhe në çdo kohë; ose për personat të cilët nuk kanë një llogari Easypay, pagesat mund të bëhen në çdo pikë të rrjetit EasyPay, të cilat gjenden edhe në zonat rurale, aty ku operatorët e tjerë nuk kanë arritur ende të shkojnë.  Ndër vite kemi arritur një zgjerim të kënaqshëm, duke bashkëpunuar me më shumë se 500 biznese të vogla dhe të mesme në të gjithë territorin, duke ndihmuar kështu qindra biznese në shtimin jo vetëm të gamës së shërbimeve që ata ofrojnë në veprimtarinë e tyre, por edhe duke i asistuar ato me trajnime, konsulencë / mbështjetje biznesi e marketing, etj.

Gjatë këtyre 11 viteve në treg, EasyPay ka gëzuar të gjithë avantazhet që një lider mund të gëzojë por nga ana tjetër është përballur i vetëm me të gjitha sfidat. Ndryshimet në ligjin e pagesave që kanë hyrë në fuqi prej një viti në tregun vendas, priten të sjellin zhvillime të rëndësishme në këtë sektor. Mirëpo, edhe për lojtarët e rinj, sfidat do të vijojnë të jenë: edukimi financiar, praktikat ligjore, konkurrenca, etj,

Transfertat me jashtë ose remitancat, janë një pjesë e rëndësishme e ekonomisë sonë, por edhe e biznesit tuaj. Cilat janë avantazhet tuaja konkuruese në sektorin e transfertave të parave me jashtë vendit?

Qysh prej 2017 EasyPay është partneri zyrtar i një prej tre operatorëve më të mëdhenj në botë në fushën e remitancave, Ria Money Transfer. Për ata që nuk e dinë, Ria Money Transfer është krijuar në vitin 1987, si një biznes i vogël emigrantësh në SHBA, të cilët kishin ndërmarrë një mision të qartë: të ndihmonin njerëzit, që si vetë ata, dëshironin të qëndronin të lidhur me të dashurit e tyre nëpër botë. Nisur nga eksperienca personale, zhvendosja në një vend të huaj nuk është e lehtë, veçanërisht kur ke njerëz për të cilët duhet të kujdesesh, prindër për të cilët duhet të sigurosh ilaçe, motra apo vëllezër që duhet të arsimohen!

Shërbimet e ofruara ndër vite nga Ria Money Transfer janë zgjeruar, njësoj si edhe rrjeti i shtrirjes së saj: më shumë se 500,000 pika në të gjithë botën dhe + 500 pika në të gjithë skajet e Shqipërisë.

Vetëm gjatë vitit të pandemisë, volumi i remitancave në hyrje në vendin tonë pati një rritje prej 100%; c’ka tregon se klientët preferojnë këto operatorë kundrejt bankave për një sërë arsyesh, ndër të cilat patjetër që mund të rendisim:

Tarifa konkurruese; procedurë më e shkurtër dhe më e thjeshtësuar se në sportelet bankare; fleksibilitet orari dhe ditësh në shërbim (çdo ditë të javës, nga ora 8.00 – 21.00); si dhe pika më të shumta në të gjithë territorin e vendit tonë (+500 pika EasyPay | Ria Money Transfer në të gjithë Shqipërinë).

 

Sido që të vijnë sfidat në vijim për biznesin tonë, ne besojmë se:

  • Ofrimi shërbimeve bazuar në eksperiencën e klientit;
  • Inovacioni dhe teknologjia;
  • Rritja e shkallës së besimit të klientit;
  • Besnikëria reciproke;
  • Cilësia e shërbimit,

Do të vijojnë të jenë pikat tona më të forta për të vijuar suksesin në treg.

Për t’u bërë pjesë e grupit të “Gazeta Diaspora Shqiptare” mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet menjëherë. 

Lidhjet e Diasporës me vendlindjen kanë qenë gjithmonë të forta. Njerëzit në pjesën më të madhe të tyre të larguar për arsye ekonomike gjithmonë e kanë pasur kokën pas për më të dashurit që kanë lënë në atdhe. Dhe mënyra e vetme për ti mbështetur kane qenë remitancat. Herë të quajtura kursime, here para, here mbështetje ekonomike e here remitanca. Një gjë është e sigurtaw ato kanë qenw një shtyllë e fortë për ekonominë familjare dhe atë shqiptare.  Por veç dërgimit të parasw në  vendlindje, lëvizshmëia elektronike e saj e ka bërë më të thjeshtë qarkullimin. Sot gjithçka është në “pëllëmbë të dorës” falë zhvillimeve teknologjike. Në Shqipëri akoma më shumë, falë shërbimit Easy PAY, i cili mundëson pagesën elektronike, në kohë reale të shumë shërbimeve.

Themeluese dhe CEO, Znj. Linda Shomo rrëfen me shumë për “Diaspora Shqiptare”.

Emri EasyPay është i njohur tashmë në Shqipëri.  mirëpo jo të gjithë e dinë rrugëtimin e tij dhe të gruas që qëndron pas këtij suksesi. Si mund ti përmblidhni shkurtimisht këto 11 vite?

 

Historia e EasyPay nisi si nevojë e pashmangshme e vendit dhe sistemit financiar shqiptar për një platformë gjithëpërfshirëse pagesash digjitale. Ishte koha kur fjalët “pagesa online” ishin pothuajse të panjohura për popullsinë vendase. Ideja e këtij biznesi nisi prej ndërthurjes së pasionit dhe eksperiencës sime në sektorin financiar e atë bankar.

Ishte viti 2010 kur vendosa të hedh hapat e para drejt realizimit të ëndrrës sime, e cila sot është kthyer në një nga institucionet financiare më novatore në vend dhe ndër të parat kompani FinTech në Shqipëri.

Rrugëtimin e nisëm si distributorë digjitalë të dy  kompanive më të mëdha të tregut në atë kohë: Digitalb dhe Plus Communication. Në vitin 2015, EasyPay mori licencën nga Banka e Shqipërisë për të operuar si një Institucion i Parasë Elektronike dhe prezantoi në treg aplikacionin e parë të pagesave në Shqipëri, i gjithi i krijuar nga stafi i talentuar i EasyPay!

Sot, një dekadë më vonë, EasyPay numëron  +1M. klientë, +500 agjentë, +36 shërbime, +10M transaksione, partneritet me një ndër tre kompanitë më të mëdha të dërgesave të parave në bote Ria Money Transfer, dhe mbulim me shërbime në 12 qarqe e 48 qytete, si dhe 47 punonjës të moshave të reja.

EasyPay ka arritur shumë këto 11 vite në treg dhe ka dhënë prova që është një kompani eficiente dhe lehtësisht e adaptuese me ndryshimet e shpeshta që ndodhin në një treg.

Koncepti “FinTech” po bëhet çdo ditë e më shumë popullor në Shqipëri. Si e sheh EasyPay ecurinë e këtij tregu?

Gjatë 9 viteve të para të veprimtarisë së tij në treg, EasyPay ishte një rishitës i rëndësishëm digjital, duke përmbushur nevojat e të gjithë brezave në kryerjen e pagesave, të cilët kishin dhe / ose nuk kishin llogari bankare. Ndërkohë, viti 2020, që shënoi edhe vitin e dhjetë të EasyPay në treg, erdhi i vështirë për individët, por plot sfida dhe mundësi për platformat digjitale si ne!

Pandemia botërore që u shkaktua nga Covid – 19 e përshpejtoi në pak muaj atë që EasyPay u mundua të bënte në 9 vite në tregun shqiptar: përshpejtimin e adoptimit të pagesave digjitale nga konsumatorët dhe bizneset.

Viti pandemik për ne si ofrues i pagesave digjitale ishte me trend pozitiv, veçanërisht për klientët e parasë elektronike. Viti 2020 u mbyll me një rritje prej 40% e klientëve të rinj në aplikacionin EasyPay, ndërsa numri i transaksioneve në aplikacion më shumë se u tre-fishua. Kjo situatë pati një trend rritës pozitiv edhe gjatë 2021, si pasojë e një interesi të lartë nga bizneset për të përshtatur operacionet e tyre online.

Viti 2020 ishte një thirrje e padyshimtë për bizneset tradicionale për të kaluar në formatin digjital!

Inovacioni në industrinë e pagesave ka bërë që EasyPay të sjellë transformime thelbësore në mënyrën e kryerjes së pagesave në vend, duke rritur kështu përfshirjen finanicare sidomos në zona rurale ku numri i popullsisë me pak ose aspak akses në shërbime bankare është i lartë. Platforma EasyPay (online dhe mobile) konsiderohet si një “one stop shop” duke krijuar mundësi pagesash dhe transfertash momentale, ku siguria e konsumatorit është prioritet! Nëpërmjet aplikacionit Easypay pagesat mund të aksesohen dhe kryhen 24/7, në çdo vend dhe në çdo kohë; ose për personat të cilët nuk kanë një llogari Easypay, pagesat mund të bëhen në çdo pikë të rrjetit EasyPay, të cilat gjenden edhe në zonat rurale, aty ku operatorët e tjerë nuk kanë arritur ende të shkojnë.  Ndër vite kemi arritur një zgjerim të kënaqshëm, duke bashkëpunuar me më shumë se 500 biznese të vogla dhe të mesme në të gjithë territorin, duke ndihmuar kështu qindra biznese në shtimin jo vetëm të gamës së shërbimeve që ata ofrojnë në veprimtarinë e tyre, por edhe duke i asistuar ato me trajnime, konsulencë / mbështjetje biznesi e marketing, etj.

Gjatë këtyre 11 viteve në treg, EasyPay ka gëzuar të gjithë avantazhet që një lider mund të gëzojë por nga ana tjetër është përballur i vetëm me të gjitha sfidat. Ndryshimet në ligjin e pagesave që kanë hyrë në fuqi prej një viti në tregun vendas, priten të sjellin zhvillime të rëndësishme në këtë sektor. Mirëpo, edhe për lojtarët e rinj, sfidat do të vijojnë të jenë: edukimi financiar, praktikat ligjore, konkurrenca, etj,

Transfertat me jashtë ose remitancat, janë një pjesë e rëndësishme e ekonomisë sonë, por edhe e biznesit tuaj. Cilat janë avantazhet tuaja konkuruese në sektorin e transfertave të parave me jashtë vendit?

Qysh prej 2017 EasyPay është partneri zyrtar i një prej tre operatorëve më të mëdhenj në botë në fushën e remitancave, Ria Money Transfer. Për ata që nuk e dinë, Ria Money Transfer është krijuar në vitin 1987, si një biznes i vogël emigrantësh në SHBA, të cilët kishin ndërmarrë një mision të qartë: të ndihmonin njerëzit, që si vetë ata, dëshironin të qëndronin të lidhur me të dashurit e tyre nëpër botë. Nisur nga eksperienca personale, zhvendosja në një vend të huaj nuk është e lehtë, veçanërisht kur ke njerëz për të cilët duhet të kujdesesh, prindër për të cilët duhet të sigurosh ilaçe, motra apo vëllezër që duhet të arsimohen!

Shërbimet e ofruara ndër vite nga Ria Money Transfer janë zgjeruar, njësoj si edhe rrjeti i shtrirjes së saj: më shumë se 500,000 pika në të gjithë botën dhe + 500 pika në të gjithë skajet e Shqipërisë.

Vetëm gjatë vitit të pandemisë, volumi i remitancave në hyrje në vendin tonë pati një rritje prej 100%; c’ka tregon se klientët preferojnë këto operatorë kundrejt bankave për një sërë arsyesh, ndër të cilat patjetër që mund të rendisim:

Tarifa konkurruese; procedurë më e shkurtër dhe më e thjeshtësuar se në sportelet bankare; fleksibilitet orari dhe ditësh në shërbim (çdo ditë të javës, nga ora 8.00 – 21.00); si dhe pika më të shumta në të gjithë territorin e vendit tonë (+500 pika EasyPay | Ria Money Transfer në të gjithë Shqipërinë).

 

Sido që të vijnë sfidat në vijim për biznesin tonë, ne besojmë se:

  • Ofrimi shërbimeve bazuar në eksperiencën e klientit;
  • Inovacioni dhe teknologjia;
  • Rritja e shkallës së besimit të klientit;
  • Besnikëria reciproke;
  • Cilësia e shërbimit,

Do të vijojnë të jenë pikat tona më të forta për të vijuar suksesin në treg.

Për t’u bërë pjesë e grupit të “Gazeta Diaspora Shqiptare” mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet menjëherë.