Shën Mërtiri apo San Martino Di Finita, qyteza me tri simbole shqiptare

E premte, 26 Prill, 2024
E premte, 26 Prill, 2024

Shën Mërtiri apo San Martino Di Finita, qyteza me tri simbole shqiptare

Ajo që e bënë karakteristik Shën Mërtirin (it. San Martino Di Finita), këtë qytezë në të hyrë të saj janë tri simbole brenda një pllakë metalike me vështrim nga mëmëdheu i të parëve. Në to reflektohet heroizmi dhe rrugëtimit historik Gjergj Kastriotit, shqiponja dykrenor dhe një anije, që simbolizon largimin e dhembshëm nga toka e të parëve.

Ndërsa në një pllakat në shesh thuhet se monumenti me kërkesën e komunës është : “ndërtuar në vitin 2009 me mbishkrimin GHAKU YNË I SHPRIHSUR, që në përkthim do të thotë “Gjaku ynë është derdhur”… ”duke aluduar për popullsinë shqiptare të shpërndarë në të gjithë Italinë”.

Mësojmë, se arbëreshët që mbërritën në Shën Mërtiri apo San Martino iu përveshën punës dhe      me shumë mundime e sakrifica filluan të ngrinin qytezën e tyre. Pjesa më antike është ajo në zonën e “Kishës së Vjetër” e që arbëreshët  e kishin emërtuar “Qisha e vjetër”. Ky objekt kulti me toponime shqip gjendet në qendrën urbane. Veshja tradicionale e grave të Shën Mërtitit, ka një shije të veçantë, si dhe një rol historik sa i përket veshjeve shqiptare në Itali.

Teksti e fotot Rexhep Rifati

Për t’u bërë pjesë e grupit të “Gazeta Diaspora Shqiptare” mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet menjëherë. 

Ajo që e bënë karakteristik Shën Mërtirin (it. San Martino Di Finita), këtë qytezë në të hyrë të saj janë tri simbole brenda një pllakë metalike me vështrim nga mëmëdheu i të parëve. Në to reflektohet heroizmi dhe rrugëtimit historik Gjergj Kastriotit, shqiponja dykrenor dhe një anije, që simbolizon largimin e dhembshëm nga toka e të parëve.

Ndërsa në një pllakat në shesh thuhet se monumenti me kërkesën e komunës është : “ndërtuar në vitin 2009 me mbishkrimin GHAKU YNË I SHPRIHSUR, që në përkthim do të thotë “Gjaku ynë është derdhur”… ”duke aluduar për popullsinë shqiptare të shpërndarë në të gjithë Italinë”.

Mësojmë, se arbëreshët që mbërritën në Shën Mërtiri apo San Martino iu përveshën punës dhe      me shumë mundime e sakrifica filluan të ngrinin qytezën e tyre. Pjesa më antike është ajo në zonën e “Kishës së Vjetër” e që arbëreshët  e kishin emërtuar “Qisha e vjetër”. Ky objekt kulti me toponime shqip gjendet në qendrën urbane. Veshja tradicionale e grave të Shën Mërtitit, ka një shije të veçantë, si dhe një rol historik sa i përket veshjeve shqiptare në Itali.

Teksti e fotot Rexhep Rifati

Për t’u bërë pjesë e grupit të “Gazeta Diaspora Shqiptare” mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet menjëherë. 

Ajo që e bënë karakteristik Shën Mërtirin (it. San Martino Di Finita), këtë qytezë në të hyrë të saj janë tri simbole brenda një pllakë metalike me vështrim nga mëmëdheu i të parëve. Në to reflektohet heroizmi dhe rrugëtimit historik Gjergj Kastriotit, shqiponja dykrenor dhe një anije, që simbolizon largimin e dhembshëm nga toka e të parëve.

Ndërsa në një pllakat në shesh thuhet se monumenti me kërkesën e komunës është : “ndërtuar në vitin 2009 me mbishkrimin GHAKU YNË I SHPRIHSUR, që në përkthim do të thotë “Gjaku ynë është derdhur”… ”duke aluduar për popullsinë shqiptare të shpërndarë në të gjithë Italinë”.

Mësojmë, se arbëreshët që mbërritën në Shën Mërtiri apo San Martino iu përveshën punës dhe      me shumë mundime e sakrifica filluan të ngrinin qytezën e tyre. Pjesa më antike është ajo në zonën e “Kishës së Vjetër” e që arbëreshët  e kishin emërtuar “Qisha e vjetër”. Ky objekt kulti me toponime shqip gjendet në qendrën urbane. Veshja tradicionale e grave të Shën Mërtitit, ka një shije të veçantë, si dhe një rol historik sa i përket veshjeve shqiptare në Itali.

Teksti e fotot Rexhep Rifati

Për t’u bërë pjesë e grupit të “Gazeta Diaspora Shqiptare” mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet menjëherë.