“Abetarja” e Petrit Halilaj në Muzeun Metropolitan të Nju Jorkut

E shtunë, 18 Maj, 2024
E shtunë, 18 Maj, 2024

“Abetarja” e Petrit Halilaj në Muzeun Metropolitan të Nju Jorkut

“Shkarravinat e rastësishme të nxënësve të shkollave të bëra në tavolinat e tyre në momente mërzie ose shpërqendrimi zbulojnë fantazitë dhe ëndrrat e mendjes së tyre” thotë artisti Petrit Halilaj për një nga institucionet më të rëndësishme të artit në botë The metropolitan Museum Of Art, në tarracën e të cilit sapo ka çelur instalacionin e tij “Abetare”.

“Abetare” e ekspozuar në tarracën e MET (do të jetë e hapur deri më tetor 2024)  eksploron kryqëzimin e realitetit dhe fantazisë – frymëzuar nga shkarravina, vizatime dhe shkarravina të gjetura në tavolinat e shkollës që ai ndoqi në Runik, Kosovë, si dhe shkollat ​​në Shqipëri dhe vendet nga ish-Jugosllavia, të cilat tani po kalojnë një periudhë të rëndësishme. ndryshime kulturore dhe sociopolitike.

Këto vizatime të fshehta nga tavolinat e fëmijëve janë zgjeruar në skulptura tredimensionale metalike, ku secila ruan gjurmën e vizatimit origjinal.

Së bashku, ato sjellin në publik kujtesën kolektive dhe fuqinë imagjinative të brezave të studentëve, jetët e të cilëve u shënuan nga konflikte traumatike dhe ndarje territoriale.

Puna e Halilajt është thellësisht e lidhur me historinë më të re të vendit të tij të lindjes, Kosovës, dhe pasojat e tensioneve kulturore dhe politike në rajon. Pas një periudhe formimi në Itali, ku studioi art në Accademia di Brera në Milano, ai u transferua në Berlin në vitin 2008, ku jeton dhe punon ende. Projektet e tij përfshijnë një sërë mediumesh, duke përfshirë skulpturën, vizatimin, poezinë dhe performancën.

“Shkarravinat e rastësishme të nxënësve të shkollave të bëra në tavolinat e tyre në momente mërzie ose shpërqendrimi zbulojnë fantazitë dhe ëndrrat e mendjes së tyre” thotë artisti Petrit Halilaj për një nga institucionet më të rëndësishme të artit në botë The metropolitan Museum Of Art, në tarracën e të cilit sapo ka çelur instalacionin e tij “Abetare”.

“Abetare” e ekspozuar në tarracën e MET (do të jetë e hapur deri më tetor 2024)  eksploron kryqëzimin e realitetit dhe fantazisë – frymëzuar nga shkarravina, vizatime dhe shkarravina të gjetura në tavolinat e shkollës që ai ndoqi në Runik, Kosovë, si dhe shkollat ​​në Shqipëri dhe vendet nga ish-Jugosllavia, të cilat tani po kalojnë një periudhë të rëndësishme. ndryshime kulturore dhe sociopolitike.

Këto vizatime të fshehta nga tavolinat e fëmijëve janë zgjeruar në skulptura tredimensionale metalike, ku secila ruan gjurmën e vizatimit origjinal.

Së bashku, ato sjellin në publik kujtesën kolektive dhe fuqinë imagjinative të brezave të studentëve, jetët e të cilëve u shënuan nga konflikte traumatike dhe ndarje territoriale.

Puna e Halilajt është thellësisht e lidhur me historinë më të re të vendit të tij të lindjes, Kosovës, dhe pasojat e tensioneve kulturore dhe politike në rajon. Pas një periudhe formimi në Itali, ku studioi art në Accademia di Brera në Milano, ai u transferua në Berlin në vitin 2008, ku jeton dhe punon ende. Projektet e tij përfshijnë një sërë mediumesh, duke përfshirë skulpturën, vizatimin, poezinë dhe performancën.

“Shkarravinat e rastësishme të nxënësve të shkollave të bëra në tavolinat e tyre në momente mërzie ose shpërqendrimi zbulojnë fantazitë dhe ëndrrat e mendjes së tyre” thotë artisti Petrit Halilaj për një nga institucionet më të rëndësishme të artit në botë The metropolitan Museum Of Art, në tarracën e të cilit sapo ka çelur instalacionin e tij “Abetare”.

“Abetare” e ekspozuar në tarracën e MET (do të jetë e hapur deri më tetor 2024)  eksploron kryqëzimin e realitetit dhe fantazisë – frymëzuar nga shkarravina, vizatime dhe shkarravina të gjetura në tavolinat e shkollës që ai ndoqi në Runik, Kosovë, si dhe shkollat ​​në Shqipëri dhe vendet nga ish-Jugosllavia, të cilat tani po kalojnë një periudhë të rëndësishme. ndryshime kulturore dhe sociopolitike.

Këto vizatime të fshehta nga tavolinat e fëmijëve janë zgjeruar në skulptura tredimensionale metalike, ku secila ruan gjurmën e vizatimit origjinal.

Së bashku, ato sjellin në publik kujtesën kolektive dhe fuqinë imagjinative të brezave të studentëve, jetët e të cilëve u shënuan nga konflikte traumatike dhe ndarje territoriale.

Puna e Halilajt është thellësisht e lidhur me historinë më të re të vendit të tij të lindjes, Kosovës, dhe pasojat e tensioneve kulturore dhe politike në rajon. Pas një periudhe formimi në Itali, ku studioi art në Accademia di Brera në Milano, ai u transferua në Berlin në vitin 2008, ku jeton dhe punon ende. Projektet e tij përfshijnë një sërë mediumesh, duke përfshirë skulpturën, vizatimin, poezinë dhe performancën.