Dy portat e mëdha ajrore të Shqipërisë

E shtunë, 27 Prill, 2024
E shtunë, 27 Prill, 2024

Dy portat e mëdha ajrore të Shqipërisë

Porta Nr. 1: Rinasi

Më 10 qershor 2026, Presidenti i Ryanair, një ndër kompanitë e fluturimit me kosto të ulët (low cost) më të njohura në botë, deklaroi në Rinas se kompania e tij do të nisë fluturimet nga aeroporti ndërkombëtar “Nënë Tereza”. Kompania do të nisë fluturimet në vjeshtë 2023, fillimisht me 18 destinacione, nga të cilat 9 destinacione të reja.

Rinasi, aeroporti ynë kryesor ndërkombëtar, vjet priti e përcolli 5.2 milionë pasagjerë, ose 27 përqind më shumë se viti normal 2019 i para pandemisë nga Covid-19. Kjo e ben Rinasin aeroportin e vetem nderkombetar ne bote per vitin 2022, me rritje pasagjeresh me shume se 100 perqind, qe nga periudha e para-pandemise.

Tabela 1. Rinasi, biletat 45% me lire!

Nr. Treguesi Vlera Cilesim
1 Investim zgjerim kapacitetesh (shkurt 2019 e deri tani) Mbi 100 mln euro Deri ne vjeshte 2023, dy kompani fluturimesh me kosto te ulet, nder me te medhate ne bote
2 Destinacionet e reja ne tre vjet ulen çmimin mesatar te biletave me 45% per destinacion dhe nxiten turizmin e organizuar, permes çartereve 480 fluturime çarter gjate 2022 Pronotimet 2023- +35% me shume
3 Kompania me kosto te ulet Wizz Air 48 destinacione Operuese nga 2019 e deri sot
4 Kompania me kosto te ulet Ryanair 18 destinacione Operuese nga shtatori 2023

 

Në aeroport sapo ka përfunduar projekti për zgjerimin e kapaciteteve, si dhe transformimi në tërësi i të gjithë hapësirës, sipas standardeve të njëjta me infrastrukturat aeroportuale në vende të zhvilluara të botës.

Tabela 2. Rinasi, drejt 10 milione qytetare qe ikin dhe vijne

  • 2019 8 milione pasagjere
  • 2022                             2 milione pasagjere (+27%, aeroporti i vetem nderkombetar ne bote me rritje mbi 100 perqind pas pandemise)
  • 2023(parashikim) 5 mln pasagjere
  • 2025 10 mln pasagjere

Investimi krijon lehtësira të mëdha për pasagjerët, të cilë kanë harruar tashmë rradhët e gjata të përpara vitit 2019. Me investimet e realizuara deri tani, Aeroporti i Rinasit është reformuar tërësisht për të pritur rreth 10 milionë pasagjerë.

Sot Rinasi ka linja direkte për 66 destinacione,  nga 31 linja që kishte përpara pandemisë. Ai është i vetmi aeroport ndërkombëtar në botë, me një rritje vëllimi të trafikut ajror me mbi 100 përqind, që nga koha e përpara pandemisë së Covid-19.

Nëse turizmi ynë sot ka pronotime në mënyrë të organizuar(me fluturime çarter) mbi 35 përqind nga pronotimet e verës 2022, kjo i kushtohet në një pjesë të madhe të 66 destinacioneve(qyteteve) të fluturimit që nisen nga Rinasi.

Deri në vitin 2019, asnjë kompani e madhe ndërkombëtare e fluturimeve me kosto të ulet nuk arrinte të vinte në Rinas, pasi ishte shumë i shtrenjtë Përfaqësonte aeroportin ndërkombëtar më të shtrenjtë në Evropë, së bashku me atë të Budapestit, me tarifat e tij të larta. Investuesi privat shqiptar pas shkurtit të vitit 2019 uli tarifat.

Me ardhjen e një kompanie të madhe botërore me kosto të ulet katër vite më parë, numri i destinacioneve të fluturimit nga Rinasi u rrit me tre herë. Edhe turizmi i organizuar me fluturime çarter, u rrit në këto dy vitet e fundit me shifra dyshifrore.

Pak ditë më parë, më 10 qershor 2023, në Rinas erdhi kompania e dytë, ndër më të mëdhatë në botë, për fluturimet me kosto të ulët. Erdhi për të qendruar dhe për t’i shtuar edhe 17 destinacione të reja fluturimeve nga Rinasi, ose 200 fluturime në javë dhe rreth 2 milionë pasagjerë në vit.

Dy kompani ndër më të fuqishmet në botë në sektorin e fluturimeve me kosto të ulët, do të thotë konkurrencë të mirëfilltë në Rinas dhe ulje të mëtejshme çmimesh për qytetarët. Kompania e dytë që erdhi pardje në Rinas, për të qëndruar gjithnjë këtu, përfaqëson markën, shenjën që i vendoset një vendi, kur ky vend kthehet në destinacion turistik global.

Nëse përmes Rinasit, deri pesë vite më parë udhëtonin vetëm 7 përqind e shqiptarëve të Shqipërisë, për shkak të çmimeve të shtrenjta, sipas INSTAT, sot Rinasin e përdorin tre në shtatë shqiptarë të vendit, ose mbi 35 përqind e tyre.

5.2 milionë pasagjerë te ardhur dhe që kanë ikur nga Rinasi në vitin e kaluar, përfaqëson një shifër të paimagjinueshme deri vetëm pak vite më parë. Ai ishte objektivi i vitit 2027, në planet e biznesit të kompanisë që e menaxhon dhe që mendon se për këtë vit mund të arrijmë edhe në 7 milionë pasagjerë që vijnë e ikin nga Rinasi. Me këto ritme, objektivi i vitit 2030 për 10 milionë pasagjerë mund të bëhet i arritshëm ndoshta që në vitin 2025.

Porta Nr. 2. Vlora

Shumë shpejt, futja në veprim e aeroportit ndërkombëtar të Vlorës do t’i japë oksigjen të plotë turizmit në jug, ndërkohë që aeroporti i Kukësit me 40 mijë pasagjerët e tij të sotëm po zgjerohet shpejt.

Tabela 3. Aeroporti i Vlores-te dhenat dhe dobite

Nr. Treguesi Vlera Cilesim
1 Investimi 103.9 mln euro -Aksioneret e konsorciumit i kane parate ne 100% te vleres se investimit. Nuk kane nevoje t’u drejtohen bankave per financim
2 Gjatesia e pistes me e madhe se e Rinasit

Gjeresia e pistes me e madhe se e Rinasit

3.2 km

 

60 m

– Rrit cilesine e operacioneve aeroportuale

– Rrit sigurine

3 Ndertohet ne dy vjet nga lidhja e kontrates

Hap 1 mije vende pune gjate ndërtimit

2022-2023 -Se bashku me kohen e kolaudimit dhe marrjes se çertifikates se sigurise, aeroporti mund te nise nga fluturimet ne qershor 2024
4 Rrit çdo vit me 0.5% prodhimin kombetar dhe me 8 % prodhimin ne rajonin e Vlores

Cargo dhe “ofiçine” mirembajtje

2024-me tej -Shtohen turistet vendas dhe te huaj

– Ndertohen hotele, restorante, qendra biznesi dhe resorte ne zonen perreth aeroportit

– Nxitet Diaspora te vizitoje me dendur Shqiperine

5 Shume afer rruges nacionale.

Bazë për flotën e avionëve Air Albania.

Strehe e kompanive “low cost”

  -Vendodhja: Akërni. 10 min larg autostrades Levan-Vlore

-Fluturime “point to point”. Lidhje me çdo aeroport dytesor ne Greqi dhe Mal te Zi

 

Makete te Aerop. Nd. te Vlores

Lajm i mirë për aeroportin e Vlorës dhe gjithë ekonominë shqiptare është që aeroportin e Vlorës do ta menaxhojë autoriteti aeroportual që menaxhon Aeroportin e Mynihut në Gjermani. 

Porta Nr. 1: Rinasi

Më 10 qershor 2026, Presidenti i Ryanair, një ndër kompanitë e fluturimit me kosto të ulët (low cost) më të njohura në botë, deklaroi në Rinas se kompania e tij do të nisë fluturimet nga aeroporti ndërkombëtar “Nënë Tereza”. Kompania do të nisë fluturimet në vjeshtë 2023, fillimisht me 18 destinacione, nga të cilat 9 destinacione të reja.

Rinasi, aeroporti ynë kryesor ndërkombëtar, vjet priti e përcolli 5.2 milionë pasagjerë, ose 27 përqind më shumë se viti normal 2019 i para pandemisë nga Covid-19. Kjo e ben Rinasin aeroportin e vetem nderkombetar ne bote per vitin 2022, me rritje pasagjeresh me shume se 100 perqind, qe nga periudha e para-pandemise.

Tabela 1. Rinasi, biletat 45% me lire!

Nr. Treguesi Vlera Cilesim
1 Investim zgjerim kapacitetesh (shkurt 2019 e deri tani) Mbi 100 mln euro Deri ne vjeshte 2023, dy kompani fluturimesh me kosto te ulet, nder me te medhate ne bote
2 Destinacionet e reja ne tre vjet ulen çmimin mesatar te biletave me 45% per destinacion dhe nxiten turizmin e organizuar, permes çartereve 480 fluturime çarter gjate 2022 Pronotimet 2023- +35% me shume
3 Kompania me kosto te ulet Wizz Air 48 destinacione Operuese nga 2019 e deri sot
4 Kompania me kosto te ulet Ryanair 18 destinacione Operuese nga shtatori 2023

 

Në aeroport sapo ka përfunduar projekti për zgjerimin e kapaciteteve, si dhe transformimi në tërësi i të gjithë hapësirës, sipas standardeve të njëjta me infrastrukturat aeroportuale në vende të zhvilluara të botës.

Tabela 2. Rinasi, drejt 10 milione qytetare qe ikin dhe vijne

  • 2019 8 milione pasagjere
  • 2022                             2 milione pasagjere (+27%, aeroporti i vetem nderkombetar ne bote me rritje mbi 100 perqind pas pandemise)
  • 2023(parashikim) 5 mln pasagjere
  • 2025 10 mln pasagjere

Investimi krijon lehtësira të mëdha për pasagjerët, të cilë kanë harruar tashmë rradhët e gjata të përpara vitit 2019. Me investimet e realizuara deri tani, Aeroporti i Rinasit është reformuar tërësisht për të pritur rreth 10 milionë pasagjerë.

Sot Rinasi ka linja direkte për 66 destinacione,  nga 31 linja që kishte përpara pandemisë. Ai është i vetmi aeroport ndërkombëtar në botë, me një rritje vëllimi të trafikut ajror me mbi 100 përqind, që nga koha e përpara pandemisë së Covid-19.

Nëse turizmi ynë sot ka pronotime në mënyrë të organizuar(me fluturime çarter) mbi 35 përqind nga pronotimet e verës 2022, kjo i kushtohet në një pjesë të madhe të 66 destinacioneve(qyteteve) të fluturimit që nisen nga Rinasi.

Deri në vitin 2019, asnjë kompani e madhe ndërkombëtare e fluturimeve me kosto të ulet nuk arrinte të vinte në Rinas, pasi ishte shumë i shtrenjtë Përfaqësonte aeroportin ndërkombëtar më të shtrenjtë në Evropë, së bashku me atë të Budapestit, me tarifat e tij të larta. Investuesi privat shqiptar pas shkurtit të vitit 2019 uli tarifat.

Me ardhjen e një kompanie të madhe botërore me kosto të ulet katër vite më parë, numri i destinacioneve të fluturimit nga Rinasi u rrit me tre herë. Edhe turizmi i organizuar me fluturime çarter, u rrit në këto dy vitet e fundit me shifra dyshifrore.

Pak ditë më parë, më 10 qershor 2023, në Rinas erdhi kompania e dytë, ndër më të mëdhatë në botë, për fluturimet me kosto të ulët. Erdhi për të qendruar dhe për t’i shtuar edhe 17 destinacione të reja fluturimeve nga Rinasi, ose 200 fluturime në javë dhe rreth 2 milionë pasagjerë në vit.

Dy kompani ndër më të fuqishmet në botë në sektorin e fluturimeve me kosto të ulët, do të thotë konkurrencë të mirëfilltë në Rinas dhe ulje të mëtejshme çmimesh për qytetarët. Kompania e dytë që erdhi pardje në Rinas, për të qëndruar gjithnjë këtu, përfaqëson markën, shenjën që i vendoset një vendi, kur ky vend kthehet në destinacion turistik global.

Nëse përmes Rinasit, deri pesë vite më parë udhëtonin vetëm 7 përqind e shqiptarëve të Shqipërisë, për shkak të çmimeve të shtrenjta, sipas INSTAT, sot Rinasin e përdorin tre në shtatë shqiptarë të vendit, ose mbi 35 përqind e tyre.

5.2 milionë pasagjerë te ardhur dhe që kanë ikur nga Rinasi në vitin e kaluar, përfaqëson një shifër të paimagjinueshme deri vetëm pak vite më parë. Ai ishte objektivi i vitit 2027, në planet e biznesit të kompanisë që e menaxhon dhe që mendon se për këtë vit mund të arrijmë edhe në 7 milionë pasagjerë që vijnë e ikin nga Rinasi. Me këto ritme, objektivi i vitit 2030 për 10 milionë pasagjerë mund të bëhet i arritshëm ndoshta që në vitin 2025.

Porta Nr. 2. Vlora

Shumë shpejt, futja në veprim e aeroportit ndërkombëtar të Vlorës do t’i japë oksigjen të plotë turizmit në jug, ndërkohë që aeroporti i Kukësit me 40 mijë pasagjerët e tij të sotëm po zgjerohet shpejt.

Tabela 3. Aeroporti i Vlores-te dhenat dhe dobite

Nr. Treguesi Vlera Cilesim
1 Investimi 103.9 mln euro -Aksioneret e konsorciumit i kane parate ne 100% te vleres se investimit. Nuk kane nevoje t’u drejtohen bankave per financim
2 Gjatesia e pistes me e madhe se e Rinasit

Gjeresia e pistes me e madhe se e Rinasit

3.2 km

 

60 m

– Rrit cilesine e operacioneve aeroportuale

– Rrit sigurine

3 Ndertohet ne dy vjet nga lidhja e kontrates

Hap 1 mije vende pune gjate ndërtimit

2022-2023 -Se bashku me kohen e kolaudimit dhe marrjes se çertifikates se sigurise, aeroporti mund te nise nga fluturimet ne qershor 2024
4 Rrit çdo vit me 0.5% prodhimin kombetar dhe me 8 % prodhimin ne rajonin e Vlores

Cargo dhe “ofiçine” mirembajtje

2024-me tej -Shtohen turistet vendas dhe te huaj

– Ndertohen hotele, restorante, qendra biznesi dhe resorte ne zonen perreth aeroportit

– Nxitet Diaspora te vizitoje me dendur Shqiperine

5 Shume afer rruges nacionale.

Bazë për flotën e avionëve Air Albania.

Strehe e kompanive “low cost”

  -Vendodhja: Akërni. 10 min larg autostrades Levan-Vlore

-Fluturime “point to point”. Lidhje me çdo aeroport dytesor ne Greqi dhe Mal te Zi

 

Makete te Aerop. Nd. te Vlores

Lajm i mirë për aeroportin e Vlorës dhe gjithë ekonominë shqiptare është që aeroportin e Vlorës do ta menaxhojë autoriteti aeroportual që menaxhon Aeroportin e Mynihut në Gjermani. 

Porta Nr. 1: Rinasi

Më 10 qershor 2026, Presidenti i Ryanair, një ndër kompanitë e fluturimit me kosto të ulët (low cost) më të njohura në botë, deklaroi në Rinas se kompania e tij do të nisë fluturimet nga aeroporti ndërkombëtar “Nënë Tereza”. Kompania do të nisë fluturimet në vjeshtë 2023, fillimisht me 18 destinacione, nga të cilat 9 destinacione të reja.

Rinasi, aeroporti ynë kryesor ndërkombëtar, vjet priti e përcolli 5.2 milionë pasagjerë, ose 27 përqind më shumë se viti normal 2019 i para pandemisë nga Covid-19. Kjo e ben Rinasin aeroportin e vetem nderkombetar ne bote per vitin 2022, me rritje pasagjeresh me shume se 100 perqind, qe nga periudha e para-pandemise.

Tabela 1. Rinasi, biletat 45% me lire!

Nr. Treguesi Vlera Cilesim
1 Investim zgjerim kapacitetesh (shkurt 2019 e deri tani) Mbi 100 mln euro Deri ne vjeshte 2023, dy kompani fluturimesh me kosto te ulet, nder me te medhate ne bote
2 Destinacionet e reja ne tre vjet ulen çmimin mesatar te biletave me 45% per destinacion dhe nxiten turizmin e organizuar, permes çartereve 480 fluturime çarter gjate 2022 Pronotimet 2023- +35% me shume
3 Kompania me kosto te ulet Wizz Air 48 destinacione Operuese nga 2019 e deri sot
4 Kompania me kosto te ulet Ryanair 18 destinacione Operuese nga shtatori 2023

 

Në aeroport sapo ka përfunduar projekti për zgjerimin e kapaciteteve, si dhe transformimi në tërësi i të gjithë hapësirës, sipas standardeve të njëjta me infrastrukturat aeroportuale në vende të zhvilluara të botës.

Tabela 2. Rinasi, drejt 10 milione qytetare qe ikin dhe vijne

  • 2019 8 milione pasagjere
  • 2022                             2 milione pasagjere (+27%, aeroporti i vetem nderkombetar ne bote me rritje mbi 100 perqind pas pandemise)
  • 2023(parashikim) 5 mln pasagjere
  • 2025 10 mln pasagjere

Investimi krijon lehtësira të mëdha për pasagjerët, të cilë kanë harruar tashmë rradhët e gjata të përpara vitit 2019. Me investimet e realizuara deri tani, Aeroporti i Rinasit është reformuar tërësisht për të pritur rreth 10 milionë pasagjerë.

Sot Rinasi ka linja direkte për 66 destinacione,  nga 31 linja që kishte përpara pandemisë. Ai është i vetmi aeroport ndërkombëtar në botë, me një rritje vëllimi të trafikut ajror me mbi 100 përqind, që nga koha e përpara pandemisë së Covid-19.

Nëse turizmi ynë sot ka pronotime në mënyrë të organizuar(me fluturime çarter) mbi 35 përqind nga pronotimet e verës 2022, kjo i kushtohet në një pjesë të madhe të 66 destinacioneve(qyteteve) të fluturimit që nisen nga Rinasi.

Deri në vitin 2019, asnjë kompani e madhe ndërkombëtare e fluturimeve me kosto të ulet nuk arrinte të vinte në Rinas, pasi ishte shumë i shtrenjtë Përfaqësonte aeroportin ndërkombëtar më të shtrenjtë në Evropë, së bashku me atë të Budapestit, me tarifat e tij të larta. Investuesi privat shqiptar pas shkurtit të vitit 2019 uli tarifat.

Me ardhjen e një kompanie të madhe botërore me kosto të ulet katër vite më parë, numri i destinacioneve të fluturimit nga Rinasi u rrit me tre herë. Edhe turizmi i organizuar me fluturime çarter, u rrit në këto dy vitet e fundit me shifra dyshifrore.

Pak ditë më parë, më 10 qershor 2023, në Rinas erdhi kompania e dytë, ndër më të mëdhatë në botë, për fluturimet me kosto të ulët. Erdhi për të qendruar dhe për t’i shtuar edhe 17 destinacione të reja fluturimeve nga Rinasi, ose 200 fluturime në javë dhe rreth 2 milionë pasagjerë në vit.

Dy kompani ndër më të fuqishmet në botë në sektorin e fluturimeve me kosto të ulët, do të thotë konkurrencë të mirëfilltë në Rinas dhe ulje të mëtejshme çmimesh për qytetarët. Kompania e dytë që erdhi pardje në Rinas, për të qëndruar gjithnjë këtu, përfaqëson markën, shenjën që i vendoset një vendi, kur ky vend kthehet në destinacion turistik global.

Nëse përmes Rinasit, deri pesë vite më parë udhëtonin vetëm 7 përqind e shqiptarëve të Shqipërisë, për shkak të çmimeve të shtrenjta, sipas INSTAT, sot Rinasin e përdorin tre në shtatë shqiptarë të vendit, ose mbi 35 përqind e tyre.

5.2 milionë pasagjerë te ardhur dhe që kanë ikur nga Rinasi në vitin e kaluar, përfaqëson një shifër të paimagjinueshme deri vetëm pak vite më parë. Ai ishte objektivi i vitit 2027, në planet e biznesit të kompanisë që e menaxhon dhe që mendon se për këtë vit mund të arrijmë edhe në 7 milionë pasagjerë që vijnë e ikin nga Rinasi. Me këto ritme, objektivi i vitit 2030 për 10 milionë pasagjerë mund të bëhet i arritshëm ndoshta që në vitin 2025.

Porta Nr. 2. Vlora

Shumë shpejt, futja në veprim e aeroportit ndërkombëtar të Vlorës do t’i japë oksigjen të plotë turizmit në jug, ndërkohë që aeroporti i Kukësit me 40 mijë pasagjerët e tij të sotëm po zgjerohet shpejt.

Tabela 3. Aeroporti i Vlores-te dhenat dhe dobite

Nr. Treguesi Vlera Cilesim
1 Investimi 103.9 mln euro -Aksioneret e konsorciumit i kane parate ne 100% te vleres se investimit. Nuk kane nevoje t’u drejtohen bankave per financim
2 Gjatesia e pistes me e madhe se e Rinasit

Gjeresia e pistes me e madhe se e Rinasit

3.2 km

 

60 m

– Rrit cilesine e operacioneve aeroportuale

– Rrit sigurine

3 Ndertohet ne dy vjet nga lidhja e kontrates

Hap 1 mije vende pune gjate ndërtimit

2022-2023 -Se bashku me kohen e kolaudimit dhe marrjes se çertifikates se sigurise, aeroporti mund te nise nga fluturimet ne qershor 2024
4 Rrit çdo vit me 0.5% prodhimin kombetar dhe me 8 % prodhimin ne rajonin e Vlores

Cargo dhe “ofiçine” mirembajtje

2024-me tej -Shtohen turistet vendas dhe te huaj

– Ndertohen hotele, restorante, qendra biznesi dhe resorte ne zonen perreth aeroportit

– Nxitet Diaspora te vizitoje me dendur Shqiperine

5 Shume afer rruges nacionale.

Bazë për flotën e avionëve Air Albania.

Strehe e kompanive “low cost”

  -Vendodhja: Akërni. 10 min larg autostrades Levan-Vlore

-Fluturime “point to point”. Lidhje me çdo aeroport dytesor ne Greqi dhe Mal te Zi

 

Makete te Aerop. Nd. te Vlores

Lajm i mirë për aeroportin e Vlorës dhe gjithë ekonominë shqiptare është që aeroportin e Vlorës do ta menaxhojë autoriteti aeroportual që menaxhon Aeroportin e Mynihut në Gjermani.