Greqi/ Vazhdojnë kërkimet për viktima nga përplasja e dy trenave

E enjte, 28 Mars, 2024
E enjte, 28 Mars, 2024

Greqi/ Vazhdojnë kërkimet për viktima nga përplasja e dy trenave

Rifilluan herët në mëngjes kërkimet për viktimat në vagonët e djegur të Intercity 62. Të dhënat e fundit zyrtare shënojnë 42 viktima, ndërsa zjarrfikësit deklaruan se janë 44 trupa të dërguar në morg, ndërsa pritet që shifra të arrijë rreth në 55, edhe pse kanë theksuar se për momentin nuk përjashtohet skenari i frikshëm disa pasagjerë të mos gjenden kurrë. Vetëm 11 viktima janë identifikuar, për 33 do të përdoret procedura e ADN. Intercity kishte shpejtësi 166 km/orë në momentin e përplasjes ndërsa temperatura në dy vagonët e parë pas përplasjes ka arritur në 1500 gradë C, gjithçka ka shkrirë, thonë forcat e ekipit special të shpëtimit, që e përshkruajnë si eksperienca më shokuese  që kanë jetuar deri më sot.

Dje në mbrëmje kanë dhënë dorëheqjen kryesia e organizatave të hekurudhave të Greqisë, OSE dhe Ergose, ndërsa sot shfajësohet në prokurori përgjegjësi i stacionit të trenit në Evangjelismo Tembi që urdhëroi kalimin e trenave. “Kalova udhëzimet por nuk funksionoi tabela” ka dëshmuar në polici, duke pranuar se u mjaftua në procedurën automatike pa e parë sërish nëse kishte marrë urdhërin. Sipas dëshmive të punonjësve të tjerë, u harrua të ripërdoret çelësi pas kalimit të një treni lokal për rikthimin e Intecity në shinat e duhura.

Vetëm në 7 shkurt sindikata e personelit të hekurudhës paralajmëronte me deklaratë për kushtet e sigurisë dhe sistemet e vjetërsuara që duhen zëvendësuar urgjentisht “aksidentet e vogla të përditshme janë paralajmërues të një të fatali, nëse nuk do merren masa urgjente” shkruhej veç të tjerave.

Komisioni i BE paditi Greqinë në 15 shkurt për mosrespektimin dhe mosmbajtjen e masave të sigurisë në linjën hekurudhore, pavarësisht fondeve shumë milionëshe të investuara nga BE herë pas here.

Varrimi i viktimave do të bëhet me shpenzime të shtetit.

Sot në grevë METRO në Athinë, nuk qarkullojnë as sot trenat e Hellenic Train në Greqi.

Rifilluan herët në mëngjes kërkimet për viktimat në vagonët e djegur të Intercity 62. Të dhënat e fundit zyrtare shënojnë 42 viktima, ndërsa zjarrfikësit deklaruan se janë 44 trupa të dërguar në morg, ndërsa pritet që shifra të arrijë rreth në 55, edhe pse kanë theksuar se për momentin nuk përjashtohet skenari i frikshëm disa pasagjerë të mos gjenden kurrë. Vetëm 11 viktima janë identifikuar, për 33 do të përdoret procedura e ADN. Intercity kishte shpejtësi 166 km/orë në momentin e përplasjes ndërsa temperatura në dy vagonët e parë pas përplasjes ka arritur në 1500 gradë C, gjithçka ka shkrirë, thonë forcat e ekipit special të shpëtimit, që e përshkruajnë si eksperienca më shokuese  që kanë jetuar deri më sot.

Dje në mbrëmje kanë dhënë dorëheqjen kryesia e organizatave të hekurudhave të Greqisë, OSE dhe Ergose, ndërsa sot shfajësohet në prokurori përgjegjësi i stacionit të trenit në Evangjelismo Tembi që urdhëroi kalimin e trenave. “Kalova udhëzimet por nuk funksionoi tabela” ka dëshmuar në polici, duke pranuar se u mjaftua në procedurën automatike pa e parë sërish nëse kishte marrë urdhërin. Sipas dëshmive të punonjësve të tjerë, u harrua të ripërdoret çelësi pas kalimit të një treni lokal për rikthimin e Intecity në shinat e duhura.

Vetëm në 7 shkurt sindikata e personelit të hekurudhës paralajmëronte me deklaratë për kushtet e sigurisë dhe sistemet e vjetërsuara që duhen zëvendësuar urgjentisht “aksidentet e vogla të përditshme janë paralajmërues të një të fatali, nëse nuk do merren masa urgjente” shkruhej veç të tjerave.

Komisioni i BE paditi Greqinë në 15 shkurt për mosrespektimin dhe mosmbajtjen e masave të sigurisë në linjën hekurudhore, pavarësisht fondeve shumë milionëshe të investuara nga BE herë pas here.

Varrimi i viktimave do të bëhet me shpenzime të shtetit.

Sot në grevë METRO në Athinë, nuk qarkullojnë as sot trenat e Hellenic Train në Greqi.

Rifilluan herët në mëngjes kërkimet për viktimat në vagonët e djegur të Intercity 62. Të dhënat e fundit zyrtare shënojnë 42 viktima, ndërsa zjarrfikësit deklaruan se janë 44 trupa të dërguar në morg, ndërsa pritet që shifra të arrijë rreth në 55, edhe pse kanë theksuar se për momentin nuk përjashtohet skenari i frikshëm disa pasagjerë të mos gjenden kurrë. Vetëm 11 viktima janë identifikuar, për 33 do të përdoret procedura e ADN. Intercity kishte shpejtësi 166 km/orë në momentin e përplasjes ndërsa temperatura në dy vagonët e parë pas përplasjes ka arritur në 1500 gradë C, gjithçka ka shkrirë, thonë forcat e ekipit special të shpëtimit, që e përshkruajnë si eksperienca më shokuese  që kanë jetuar deri më sot.

Dje në mbrëmje kanë dhënë dorëheqjen kryesia e organizatave të hekurudhave të Greqisë, OSE dhe Ergose, ndërsa sot shfajësohet në prokurori përgjegjësi i stacionit të trenit në Evangjelismo Tembi që urdhëroi kalimin e trenave. “Kalova udhëzimet por nuk funksionoi tabela” ka dëshmuar në polici, duke pranuar se u mjaftua në procedurën automatike pa e parë sërish nëse kishte marrë urdhërin. Sipas dëshmive të punonjësve të tjerë, u harrua të ripërdoret çelësi pas kalimit të një treni lokal për rikthimin e Intecity në shinat e duhura.

Vetëm në 7 shkurt sindikata e personelit të hekurudhës paralajmëronte me deklaratë për kushtet e sigurisë dhe sistemet e vjetërsuara që duhen zëvendësuar urgjentisht “aksidentet e vogla të përditshme janë paralajmërues të një të fatali, nëse nuk do merren masa urgjente” shkruhej veç të tjerave.

Komisioni i BE paditi Greqinë në 15 shkurt për mosrespektimin dhe mosmbajtjen e masave të sigurisë në linjën hekurudhore, pavarësisht fondeve shumë milionëshe të investuara nga BE herë pas here.

Varrimi i viktimave do të bëhet me shpenzime të shtetit.

Sot në grevë METRO në Athinë, nuk qarkullojnë as sot trenat e Hellenic Train në Greqi.