Itali/ “Balkan Film Festival”, sot debutimi i regjisores kosovare Norika Sefa

E enjte, 18 Prill, 2024
E enjte, 18 Prill, 2024

Itali/ “Balkan Film Festival”, sot debutimi i regjisores kosovare Norika Sefa

Fokusi në bashkëprodhimet italo-ballkanike dhe evropiane për ditën e tretë të Festivalit Ballkanik të Filmit, me vëmendje të veçantë për të rinjtë që patën mundësinë të tregojnë eksperiencat e tyre në këtë fushë, për të shkëmbyer mendime me njëri-tjetrin. dhe për t’i dhënë zë opinioneve të tyre.

Aktiviteti i parë i ditës ishte punëtoria “Të bëjmë kinema së bashku. Një urë ndërmjet Italisë dhe Ballkanit: zhvillimi i bashkëprodhimeve” koordinuar nga drejtori Mario Bova dhe nga Giuseppe Massaro, zyrtar i projektit të Creative Europe Desk Italy Media. Synimi i nismës ishte pikërisht që t’u linte hapësirë ​​të ftuarve të ndryshëm nga sektori i filmit italian dhe ballkanik për të folur për eksperiencat e tyre të bashkëprodhimit dhe dëshirën e tyre për të forcuar këtë rrjet sinergjish evropiane.

Takimi u hap me ndërhyrjen e Massaro dhe kolegut të tij Lacagnini, të cilët shqyrtuan objektivat e projektit Creative Europe dhe fondet që ofron për të promovuar prodhimet audiovizive dhe bashkëprodhimet.

Më pas u ndoqën fjalimet e kineastëve dhe drejtorëve të ndryshëm të qendrave kinematografike aktive në zonën e Ballkanit si Jonid Jorgji, kineast dhe regjisor shqiptar; Arben Zharku, producent dhe ish-drejtor i Qendrës së Filmit në Kosovë; Bojan Lazareski, drejtor i Qendrës së Filmit të Maqedonisë së Veriut dhe Gregor Bozič, regjisor slloven. Të gjitha ndërhyrjet nënvizuan se sa e rëndësishme është ekzistenca e bashkëpunimeve evropiane për tregun ballkanik të filmit, pa të cilat do të ishte shumë e vështirë për talentet vendase të shfaqeshin në tregun europian dhe atë botëror, veçanërisht duke pasur parasysh vështirësitë e mëdha të qarkullimit transnacional të veprave.

Të sigurt në ecurinë e këtij rrjeti, ata nënvizuan gjithashtu se ku duhet përmirësuar duke sugjeruar krijimin e një fondi të përbashkët që i bën më të aksesueshme dhe të thjeshta procedurat burokratike dhe aksesin në fondet evropiane dhe kombëtare. Më pas nënvizoi rëndësinë e madhe të Komisioneve Italiane të Filmit, të cilët i kanë dhënë një ndihmë të madhe zhvillimit të këtij rrjeti bashkëpunues. Të ftuarit e sallës ishin Komisioni i Filmit i Apulias dhe Komisioni i Filmit i Kalabrisë, të cilët rikonfirmuan prirjen e fortë të këtyre dy rajoneve për bashkëprodhime dhe valorizimin e territorit. Jo të pranishëm, por ende mbështetës të fortë të nismës, ishin Komisioni i Filmit Roma Lazio dhe Komisioni i Filmit Marche.

Sërish për të nënvizuar rëndësinë e bashkëpunimit midis vendeve, Serena Alfieri e Vivo Film, Ines Vasilievic e Nightswim, Barbara Meleleo e Clipper Media dhe Giovanni Saulini e Magda Film treguan përvojën e tyre të drejtpërdrejtë në krijimin e filmave në bashkëprodhimet evropiane dhe ballkanike.

Punëtoria u mbyll nga drejtori boshnjak Ado Hasanovic i cili edhe një herë theksoi se si këto sinergji mund të përmirësohen për ta bërë procesin e prodhimit dhe shpërndarjes më të menjëhershëm dhe efikas.

Më pas pasdite dy shfaqjet, “Motra” filmi debutues i regjisores së Maqedonisë Veriore Dina Duma dhe “Kërkimi i Venerës” i regjisores kosovare Norika Sefa, i cili u pasua nga një panel protagonistë të të cilit ishin pikërisht regjisoret e reja Dina Duma dhe Norika Sefa, si dhe Antonio Romagnoli dhe Gregor Bozič, me moderimin e drejtoreshës së Observatorit Balkan Caucasus Transeuropa, Luisa Chiodi. Regjisorët folën për veten e tyre, qasjen e tyre ndaj botës së regjisorit, çfarë do të thotë për ta krijimi i një filmi dhe përvojat e tyre të bashkëprodhimit evropian. Diskutimi nxori në dritë edhe situatën e gruas në botën e kinemasë dhe regjisë.

Më në fund, shfaqja e “Polvere” e regjisorit italian Antonio Romagnoli e mbylli ditën.

Fokusi në bashkëprodhimet italo-ballkanike dhe evropiane për ditën e tretë të Festivalit Ballkanik të Filmit, me vëmendje të veçantë për të rinjtë që patën mundësinë të tregojnë eksperiencat e tyre në këtë fushë, për të shkëmbyer mendime me njëri-tjetrin. dhe për t’i dhënë zë opinioneve të tyre.

Aktiviteti i parë i ditës ishte punëtoria “Të bëjmë kinema së bashku. Një urë ndërmjet Italisë dhe Ballkanit: zhvillimi i bashkëprodhimeve” koordinuar nga drejtori Mario Bova dhe nga Giuseppe Massaro, zyrtar i projektit të Creative Europe Desk Italy Media. Synimi i nismës ishte pikërisht që t’u linte hapësirë ​​të ftuarve të ndryshëm nga sektori i filmit italian dhe ballkanik për të folur për eksperiencat e tyre të bashkëprodhimit dhe dëshirën e tyre për të forcuar këtë rrjet sinergjish evropiane.

Takimi u hap me ndërhyrjen e Massaro dhe kolegut të tij Lacagnini, të cilët shqyrtuan objektivat e projektit Creative Europe dhe fondet që ofron për të promovuar prodhimet audiovizive dhe bashkëprodhimet.

Më pas u ndoqën fjalimet e kineastëve dhe drejtorëve të ndryshëm të qendrave kinematografike aktive në zonën e Ballkanit si Jonid Jorgji, kineast dhe regjisor shqiptar; Arben Zharku, producent dhe ish-drejtor i Qendrës së Filmit në Kosovë; Bojan Lazareski, drejtor i Qendrës së Filmit të Maqedonisë së Veriut dhe Gregor Bozič, regjisor slloven. Të gjitha ndërhyrjet nënvizuan se sa e rëndësishme është ekzistenca e bashkëpunimeve evropiane për tregun ballkanik të filmit, pa të cilat do të ishte shumë e vështirë për talentet vendase të shfaqeshin në tregun europian dhe atë botëror, veçanërisht duke pasur parasysh vështirësitë e mëdha të qarkullimit transnacional të veprave.

Të sigurt në ecurinë e këtij rrjeti, ata nënvizuan gjithashtu se ku duhet përmirësuar duke sugjeruar krijimin e një fondi të përbashkët që i bën më të aksesueshme dhe të thjeshta procedurat burokratike dhe aksesin në fondet evropiane dhe kombëtare. Më pas nënvizoi rëndësinë e madhe të Komisioneve Italiane të Filmit, të cilët i kanë dhënë një ndihmë të madhe zhvillimit të këtij rrjeti bashkëpunues. Të ftuarit e sallës ishin Komisioni i Filmit i Apulias dhe Komisioni i Filmit i Kalabrisë, të cilët rikonfirmuan prirjen e fortë të këtyre dy rajoneve për bashkëprodhime dhe valorizimin e territorit. Jo të pranishëm, por ende mbështetës të fortë të nismës, ishin Komisioni i Filmit Roma Lazio dhe Komisioni i Filmit Marche.

Sërish për të nënvizuar rëndësinë e bashkëpunimit midis vendeve, Serena Alfieri e Vivo Film, Ines Vasilievic e Nightswim, Barbara Meleleo e Clipper Media dhe Giovanni Saulini e Magda Film treguan përvojën e tyre të drejtpërdrejtë në krijimin e filmave në bashkëprodhimet evropiane dhe ballkanike.

Punëtoria u mbyll nga drejtori boshnjak Ado Hasanovic i cili edhe një herë theksoi se si këto sinergji mund të përmirësohen për ta bërë procesin e prodhimit dhe shpërndarjes më të menjëhershëm dhe efikas.

Më pas pasdite dy shfaqjet, “Motra” filmi debutues i regjisores së Maqedonisë Veriore Dina Duma dhe “Kërkimi i Venerës” i regjisores kosovare Norika Sefa, i cili u pasua nga një panel protagonistë të të cilit ishin pikërisht regjisoret e reja Dina Duma dhe Norika Sefa, si dhe Antonio Romagnoli dhe Gregor Bozič, me moderimin e drejtoreshës së Observatorit Balkan Caucasus Transeuropa, Luisa Chiodi. Regjisorët folën për veten e tyre, qasjen e tyre ndaj botës së regjisorit, çfarë do të thotë për ta krijimi i një filmi dhe përvojat e tyre të bashkëprodhimit evropian. Diskutimi nxori në dritë edhe situatën e gruas në botën e kinemasë dhe regjisë.

Më në fund, shfaqja e “Polvere” e regjisorit italian Antonio Romagnoli e mbylli ditën.

Fokusi në bashkëprodhimet italo-ballkanike dhe evropiane për ditën e tretë të Festivalit Ballkanik të Filmit, me vëmendje të veçantë për të rinjtë që patën mundësinë të tregojnë eksperiencat e tyre në këtë fushë, për të shkëmbyer mendime me njëri-tjetrin. dhe për t’i dhënë zë opinioneve të tyre.

Aktiviteti i parë i ditës ishte punëtoria “Të bëjmë kinema së bashku. Një urë ndërmjet Italisë dhe Ballkanit: zhvillimi i bashkëprodhimeve” koordinuar nga drejtori Mario Bova dhe nga Giuseppe Massaro, zyrtar i projektit të Creative Europe Desk Italy Media. Synimi i nismës ishte pikërisht që t’u linte hapësirë ​​të ftuarve të ndryshëm nga sektori i filmit italian dhe ballkanik për të folur për eksperiencat e tyre të bashkëprodhimit dhe dëshirën e tyre për të forcuar këtë rrjet sinergjish evropiane.

Takimi u hap me ndërhyrjen e Massaro dhe kolegut të tij Lacagnini, të cilët shqyrtuan objektivat e projektit Creative Europe dhe fondet që ofron për të promovuar prodhimet audiovizive dhe bashkëprodhimet.

Më pas u ndoqën fjalimet e kineastëve dhe drejtorëve të ndryshëm të qendrave kinematografike aktive në zonën e Ballkanit si Jonid Jorgji, kineast dhe regjisor shqiptar; Arben Zharku, producent dhe ish-drejtor i Qendrës së Filmit në Kosovë; Bojan Lazareski, drejtor i Qendrës së Filmit të Maqedonisë së Veriut dhe Gregor Bozič, regjisor slloven. Të gjitha ndërhyrjet nënvizuan se sa e rëndësishme është ekzistenca e bashkëpunimeve evropiane për tregun ballkanik të filmit, pa të cilat do të ishte shumë e vështirë për talentet vendase të shfaqeshin në tregun europian dhe atë botëror, veçanërisht duke pasur parasysh vështirësitë e mëdha të qarkullimit transnacional të veprave.

Të sigurt në ecurinë e këtij rrjeti, ata nënvizuan gjithashtu se ku duhet përmirësuar duke sugjeruar krijimin e një fondi të përbashkët që i bën më të aksesueshme dhe të thjeshta procedurat burokratike dhe aksesin në fondet evropiane dhe kombëtare. Më pas nënvizoi rëndësinë e madhe të Komisioneve Italiane të Filmit, të cilët i kanë dhënë një ndihmë të madhe zhvillimit të këtij rrjeti bashkëpunues. Të ftuarit e sallës ishin Komisioni i Filmit i Apulias dhe Komisioni i Filmit i Kalabrisë, të cilët rikonfirmuan prirjen e fortë të këtyre dy rajoneve për bashkëprodhime dhe valorizimin e territorit. Jo të pranishëm, por ende mbështetës të fortë të nismës, ishin Komisioni i Filmit Roma Lazio dhe Komisioni i Filmit Marche.

Sërish për të nënvizuar rëndësinë e bashkëpunimit midis vendeve, Serena Alfieri e Vivo Film, Ines Vasilievic e Nightswim, Barbara Meleleo e Clipper Media dhe Giovanni Saulini e Magda Film treguan përvojën e tyre të drejtpërdrejtë në krijimin e filmave në bashkëprodhimet evropiane dhe ballkanike.

Punëtoria u mbyll nga drejtori boshnjak Ado Hasanovic i cili edhe një herë theksoi se si këto sinergji mund të përmirësohen për ta bërë procesin e prodhimit dhe shpërndarjes më të menjëhershëm dhe efikas.

Më pas pasdite dy shfaqjet, “Motra” filmi debutues i regjisores së Maqedonisë Veriore Dina Duma dhe “Kërkimi i Venerës” i regjisores kosovare Norika Sefa, i cili u pasua nga një panel protagonistë të të cilit ishin pikërisht regjisoret e reja Dina Duma dhe Norika Sefa, si dhe Antonio Romagnoli dhe Gregor Bozič, me moderimin e drejtoreshës së Observatorit Balkan Caucasus Transeuropa, Luisa Chiodi. Regjisorët folën për veten e tyre, qasjen e tyre ndaj botës së regjisorit, çfarë do të thotë për ta krijimi i një filmi dhe përvojat e tyre të bashkëprodhimit evropian. Diskutimi nxori në dritë edhe situatën e gruas në botën e kinemasë dhe regjisë.

Më në fund, shfaqja e “Polvere” e regjisorit italian Antonio Romagnoli e mbylli ditën.