3 vjet nga tragjedia e Genovas, humbën jetën dhe dy shqiptarë

E enjte, 25 Prill, 2024
E enjte, 25 Prill, 2024

3 vjet nga tragjedia e Genovas, humbën jetën dhe dy shqiptarë

Në gusht të tri viteve më parë një tragjedi u shënua në Itali ku i mori jetën rreth 39 personave, mes tyre dhe dy shqiptarë.

Një pjesë e mirë e urës Morandi në autostradën A10 në Genova u shemb. Në kohën që ura është shembur, fatkeqësisht mbi të kanë qenë duke lëvizur 30 deri në 35 kamionë. Këta kamionë kanë rënë në tokë.

Struktura e Urës së Morandit ishte ndërtuar ndërmjet viteve  1963 dhe 1967, kurse kishte rikonstruktim pas 55 vjetësh. Një profesor i quajtur Antonio Brencich në vitin 2016 kishte deklaruar se ura ishte një dështim dhe se më shumë para harxhoheshin për mirëmbajtje të urës, sesa ishin harxhuar për rikonstruksion.

DY VIKTIMA SHQIPTARE

Dy shqiptarë mbetën viktima të tragjedisë në Genova. Një djalë me origjinë nga Durrësi dhe një nga Shkodra , Marjus Djerri, 28 vjeç dhe Edi Bokrina. Djemtë po kalonin në autostradë me makinën e punës. Ata ishin kolegë.

RINDËRTIMI I URËS

Rindërtimi i urës së Genova përfundoi gushtin e 2020.

Ura Morandi, ishte një aks kryesor, duke formuar një seksion jetik të sistemit rrugor që lidh Francën dhe Italinë. Me emrin e inxhinierit të saj, Riçardo Morandi, ura ikonike ishte një themel i arkitekturës italiane kur u hap në vitin 1967.

Ura e re përmban përmban sensorë dhe robotë që monitorojnë vazhdimisht strukturën dhe kryejnë mirëmbajtje themelore. Energjia sigurohet nga 2,000 panele diellore.

Për t’u bërë pjesë e grupit të “Gazeta Diaspora Shqiptare” mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet menjëherë. 

Në gusht të tri viteve më parë një tragjedi u shënua në Itali ku i mori jetën rreth 39 personave, mes tyre dhe dy shqiptarë.

Një pjesë e mirë e urës Morandi në autostradën A10 në Genova u shemb. Në kohën që ura është shembur, fatkeqësisht mbi të kanë qenë duke lëvizur 30 deri në 35 kamionë. Këta kamionë kanë rënë në tokë.

Struktura e Urës së Morandit ishte ndërtuar ndërmjet viteve  1963 dhe 1967, kurse kishte rikonstruktim pas 55 vjetësh. Një profesor i quajtur Antonio Brencich në vitin 2016 kishte deklaruar se ura ishte një dështim dhe se më shumë para harxhoheshin për mirëmbajtje të urës, sesa ishin harxhuar për rikonstruksion.

DY VIKTIMA SHQIPTARE

Dy shqiptarë mbetën viktima të tragjedisë në Genova. Një djalë me origjinë nga Durrësi dhe një nga Shkodra , Marjus Djerri, 28 vjeç dhe Edi Bokrina. Djemtë po kalonin në autostradë me makinën e punës. Ata ishin kolegë.

RINDËRTIMI I URËS

Rindërtimi i urës së Genova përfundoi gushtin e 2020.

Ura Morandi, ishte një aks kryesor, duke formuar një seksion jetik të sistemit rrugor që lidh Francën dhe Italinë. Me emrin e inxhinierit të saj, Riçardo Morandi, ura ikonike ishte një themel i arkitekturës italiane kur u hap në vitin 1967.

Ura e re përmban përmban sensorë dhe robotë që monitorojnë vazhdimisht strukturën dhe kryejnë mirëmbajtje themelore. Energjia sigurohet nga 2,000 panele diellore.

Për t’u bërë pjesë e grupit të “Gazeta Diaspora Shqiptare” mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet menjëherë. 

Në gusht të tri viteve më parë një tragjedi u shënua në Itali ku i mori jetën rreth 39 personave, mes tyre dhe dy shqiptarë.

Një pjesë e mirë e urës Morandi në autostradën A10 në Genova u shemb. Në kohën që ura është shembur, fatkeqësisht mbi të kanë qenë duke lëvizur 30 deri në 35 kamionë. Këta kamionë kanë rënë në tokë.

Struktura e Urës së Morandit ishte ndërtuar ndërmjet viteve  1963 dhe 1967, kurse kishte rikonstruktim pas 55 vjetësh. Një profesor i quajtur Antonio Brencich në vitin 2016 kishte deklaruar se ura ishte një dështim dhe se më shumë para harxhoheshin për mirëmbajtje të urës, sesa ishin harxhuar për rikonstruksion.

DY VIKTIMA SHQIPTARE

Dy shqiptarë mbetën viktima të tragjedisë në Genova. Një djalë me origjinë nga Durrësi dhe një nga Shkodra , Marjus Djerri, 28 vjeç dhe Edi Bokrina. Djemtë po kalonin në autostradë me makinën e punës. Ata ishin kolegë.

RINDËRTIMI I URËS

Rindërtimi i urës së Genova përfundoi gushtin e 2020.

Ura Morandi, ishte një aks kryesor, duke formuar një seksion jetik të sistemit rrugor që lidh Francën dhe Italinë. Me emrin e inxhinierit të saj, Riçardo Morandi, ura ikonike ishte një themel i arkitekturës italiane kur u hap në vitin 1967.

Ura e re përmban përmban sensorë dhe robotë që monitorojnë vazhdimisht strukturën dhe kryejnë mirëmbajtje themelore. Energjia sigurohet nga 2,000 panele diellore.

Për t’u bërë pjesë e grupit të “Gazeta Diaspora Shqiptare” mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet menjëherë.