Britani/ Daniel Nikolla: Nëse kthehem në Shqipëri, dua të kem një ide të qartë

E enjte, 28 Mars, 2024
E enjte, 28 Mars, 2024

Britani/ Daniel Nikolla: Nëse kthehem në Shqipëri, dua të kem një ide të qartë

Daniel Nikolla është shembulli i të rinjve shqiptarë që janë ambasadorë të kulturës shqiptare kudo në botë. Vendosi të shkoi në Angli për të ndjekur studimet dhe ëndrrën e tij për tú bërë një futbollist profesionist, por “ylli” i tij do të ndriçonte më shumë në fushën e marketingut.

Tashmë në Britani Nikolla vazhdon karrierën me shumë sukses në fushën e marketingut, madje një vit më parë është zgjedhur ‘Fytyra e së ardhmes e Shitjeve, Marketingut dhe Komunikacionit 2020’ në qytetin e Birmingemit, përballë katër finalistëve të tjerë.

Danieli drejton departamentin e marketingut në kompaninë Angleze “Hardy Signs” dhe në një intervistë për “Diaspora Shqiptare” tregon se çfarë e bën atë një drejtues të suksesshëm në një vend të madh si Britania.

Daniel së fundmi jeni bërë pjesë e nismës “Vaksinohu edhe ti”, fushatë e komunitetit shqipfolës në Britaninë e Madhe. Një nismë e ndërmarrë nga “The Voice of Albania Radio” në Londër nën hashtagun “Merre Vaksinën”? Mendoni se kjo nismë po funksionon, nisur nga reagimet që keni marrë?

Po, nisma ‘’Vaksinohu dhe ti’’ është nisur nga drejtuesja e “Voice of Albania Radio”, Eda Berisha dhe stafi radios me ndihmesën edhe të Shpresa Programme. Që në momentin e parë që e dëgjova idenë, doja të isha pjesë e zhvillimit të mëtejshëm të saj, e cila aktualisht ka prodhuar një video e cila është shpërndarë kudo në media dhe rrjetet sociale. Gjithashtu jemi në diskutim me NHS England dhe nje bashki në Londër për të rritur visibilitetin e fushatës edhe ndër komunitete të tjera.

Reagimet kanë qenë të ndryshme dhe kjo është mëse e kuptueshme. Nga ana tjetër, bazuar në ‘Whitepaper’ të fundit të NHS England dhe diskutime me mjek të komunitetit shqiptar, vaksina është efektive dhe e vetmja mënyrë që të arrijmë ‘fundin’ e pandemisë.

Ne e filluam fushatën #merrevaksinen sepse besojmë fort tek publikimet e shkencëtarëve Britanik, por do t’i sugjeronim çdokujt që të bëj kërkimet e tyre në NHS përpara se të vaksinohen.

Lee Fraser, Chief Medical Officer i Digitas Health, i cili ka kaluar karrierën e tij në kërkime shkencore molekulare, argumenton se në mënyrë që pandemia të mbaroj duhet të vaksinohen 70% e popullatës botërore. Ndërkohë për momentin, vetëm 60% e njerëzve janë të gatshem të vaksinohen.

Ju jeni mjaft aktiv në çështjet e Shqipërisë dhe rinisë shqiptare. Pse keni zgjedhur të jeni kaq i përfshirë edhe pse jetoni larg vendlindjes?

Kam qenë gjithnjë aktiv në kauza sociale e sidomos ato që kanë të bëjnë me rininë, të drejtat e njeriut dhe komunitetit. Në boten time një profesionist, do të jetë i suksesshëm vetëm nëse veprimtaria e tyre ka impakt pozitiv edhe në jetën e të tjerëve.

Në ditët e sotme avancimi i teknologjisë dhe rrjeteve digjitale kanë bërë të mundur përfshirjen edhe duke mos qenë fizikisht diku. E kam ëndërr që të shoh të Shqiptarët që jetojne në Shqipëri e treva, të kenë të njëjtat mundësi që kemi ne në perendim.

Në Shqipëri ka shumë talente që ‘digjen’ sepse mungojnë edukimi cilesor dhe reformat që ndihmojnë sipërmarrjet e të rinjve. Ka pafund burokraci, shumë pak meritokraci dhe politika mbytëse.

Ndërkohe që të rinj që emigrojnë në perëndim avancojnë shumë në karrierën e tyre. Shqipëria mund të zhvillohet shumë në pak vite, por kjo do të ndodhë vetëm kur realisht të luftohet korrupsioni, ndëshkohen shkelësit e ligjit dhe mbështeten iniciativat e ‘entrepreneurs’.

Na tregoni disa detaje rreth historisë suaj të emigrimit, kur jeni larguar nga Shqipëria dhe studimet në Angli?

Une erdha Angli ne shtator te 2013 me vizë studenti, për të studiuar dhe me ëndrrën për t’u bërë futbollist profesionist. Karriera në futboll nuk u realizua, por në vitin e dytë në Angli u përfshiva në unionet dhe këshillet studentore në Britani.

Në fillim të 2014 u zgjodha president i këshillit të studentëve dhe anëtar i bordit të kolegjit ‘City and Islington College’. Ne ndërmorëm disa fushata në lidhje me votën e të rinjve dhe lobuam tek deputetja e Islington Emily Thornberry per rikthimin e ‘Post-Study Work Visa’. Kjo vizë, që u hoq nga Theresa May, i jep mundësi studenteve të huaj në Britani që të punojnë 2 vite në Britani pas mbarimit të shkollimit. Jam shumë i lumtur që në 2021 kjo vizë u kthye sërish.

Më pas u përfshiva në NUS UK, Unioni studentor kombëtar i Britanisë dhe me kryesisht në fushatat e kolegjeve dhe studentëve të huaj. Aktivizmin e bëja ndërkohë që punoja part-time dhe studioja media kreative dhe film. Në 2016, konferenca vjetore e NUS UK më votoi në keshillin ekzekutiv kombëtar. Ndërkohë unioni ynë studentor u rendit i dyti ndër mbi 400 kolegje duke lënë pas kolegje prestigjioze në Londër, Oxford apo Cambridge. Ne rang personal unë pata fatin që të fitoja cmimin ‘International Student Officer of the Year’ nga kolegjet dhe mora një cmim nga bashkia e Islington.

Pasi u bëra pjesë e (https://www.facebook.com/ëatch/?v=1156048894447955) një projekt i realizuar me UEFA Euro 2016, bëra një vit gap year në Shqipëri. Gjatë atij viti punova tek EasyPay Albania dhe isha pjesë e këshillit rinor të Ambasadës Amerikane në Shqipëri. Për më shumë: https://danielnikolla.co.uk/about/ J

Në shtator të vitit që lam pas jeni shpallur më i miri për shitje, marketing dhe komunikacion në Angli. Një vlerësim mjaft i rëndësishëm që me siguri paraprihet nga një punë shumë e madhe e juaja, apo jo?

Po, ishte kënaqësi e pamasë, sepse familja u gëzua shumë! Në dhjetor gjithashtu u zgjodha si ‘Young Professional of the Year’ nga një dhomat e tregtisë në Britani, e me pas ne bordin e tyre.

Gara ishte tepër e fortë por fatmirsisht gjygjtarët më zgjodhën mua. Cmimet bazohen në arritjet personale, profesionale dhe të biznesit për të zgjedhur fituesit. Fushatat që kemi ndërmarrë tek kompania që punoj bënë të mundur arritjen e vitit financiar më të mirë për kompaninë që prej krijimit në 1993.

Vetëm nga fushatat digjitale kishim arritur mbi £300,000. Ne kemi punuar fort në një seri fushatash në mënyrë që ti ofrojnë shërbimin më të mirë të mundshëm klienteve tanë që përfshijnë kompani si Rolls-Royce, Nestle, Liverpool FC, McDonald’s, Selfridges, Pirelli, Marriott Hotels, etj.

Drejtoni departamentin e marketingut në kompaninë Angleze “Hardy Signs”, çfarë e bën Danielin një drejtues të suksesshëm në Britani?

Dëgjoj dhe lexoj më shumë se sa flas! Një drejtues i mirë është gjithnjë duke përmirësuar aftesitë profesionale dhe aftesitë sociale. Në vitin e kaluar ndërmorra një certifikim të rëndësishëm në marketing dhe nje certifikim për lidership dhe menaxhim, sepse doja të arrija në hapin tjetër.

Ndjek podcaste, jam gjithnjë duke krijuar lidhje dhe njohur njerëz të rinj dhe mendoj se inkurajoj ekipin gjithnjë që të sjellim ide inovatore dhe të jemi në kompeticion me njeri-tjetrin duke krijuar kështu ‘high-performace’. Duke zhvilluar ekipin tonë në një standart të lartë, kemi shtuar ‘presionin pozitivisht’ dhe tek departamentet e tjera për të rritur perfomancën e tyre.

Mendoj se kam intuitë të fortë, mbase të lindur, që shpesh me ndihmon të jem disa hapa përpara. Gjithashtu, kam pasur fatin e madh që jam rritur në një familje e nga dy prindër fantastik, të edukuar dhe shumë profesionist. I jam mirënjohes atyre e të gjithë miqve dhe mentorëve më të mirë se mua që më kanë ndihmuar të rritem.

Një drejtues të mire në Britani e bën dhe krenaria për brandin e vet, pasioni për punën që bën dhe ndjekja e rezultatit kryesor që është ta magjepsim klientin.

 Nëse ktheheni në Shqipëri, ku do donit ta investonit veten tuaj?

Ka shumë hapesira për zhvillim; në marketing, krijimin e proceseve të sakta që kompanitë duhet të ndjekin, trajnime profesionale, lidership efektiv, politik bërje, e më tej.

Kam ëndërr që me atë që do të bej të ndryshoj jetën e njerëzve, jo thjesht vetëm për përfitime personale, prandaj do kem ide më të qartë kur të krijojmë një super ekip me eksperiencë në perëndim dhe Shqipëri.

Por në fillim na duhen aleatë në politike bërje, njerëz që mendojnë për popullin dhe jo për ta vjedhur atë!/Gazeta Diaspora Shqiptare/

Për t’u bërë pjesë e grupit të “Gazeta Diaspora Shqiptare” mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet menjëherë.

Daniel Nikolla është shembulli i të rinjve shqiptarë që janë ambasadorë të kulturës shqiptare kudo në botë. Vendosi të shkoi në Angli për të ndjekur studimet dhe ëndrrën e tij për tú bërë një futbollist profesionist, por “ylli” i tij do të ndriçonte më shumë në fushën e marketingut.

Tashmë në Britani Nikolla vazhdon karrierën me shumë sukses në fushën e marketingut, madje një vit më parë është zgjedhur ‘Fytyra e së ardhmes e Shitjeve, Marketingut dhe Komunikacionit 2020’ në qytetin e Birmingemit, përballë katër finalistëve të tjerë.

Danieli drejton departamentin e marketingut në kompaninë Angleze “Hardy Signs” dhe në një intervistë për “Diaspora Shqiptare” tregon se çfarë e bën atë një drejtues të suksesshëm në një vend të madh si Britania.

Daniel së fundmi jeni bërë pjesë e nismës “Vaksinohu edhe ti”, fushatë e komunitetit shqipfolës në Britaninë e Madhe. Një nismë e ndërmarrë nga “The Voice of Albania Radio” në Londër nën hashtagun “Merre Vaksinën”? Mendoni se kjo nismë po funksionon, nisur nga reagimet që keni marrë?

Po, nisma ‘’Vaksinohu dhe ti’’ është nisur nga drejtuesja e “Voice of Albania Radio”, Eda Berisha dhe stafi radios me ndihmesën edhe të Shpresa Programme. Që në momentin e parë që e dëgjova idenë, doja të isha pjesë e zhvillimit të mëtejshëm të saj, e cila aktualisht ka prodhuar një video e cila është shpërndarë kudo në media dhe rrjetet sociale. Gjithashtu jemi në diskutim me NHS England dhe nje bashki në Londër për të rritur visibilitetin e fushatës edhe ndër komunitete të tjera.

Reagimet kanë qenë të ndryshme dhe kjo është mëse e kuptueshme. Nga ana tjetër, bazuar në ‘Whitepaper’ të fundit të NHS England dhe diskutime me mjek të komunitetit shqiptar, vaksina është efektive dhe e vetmja mënyrë që të arrijmë ‘fundin’ e pandemisë.

Ne e filluam fushatën #merrevaksinen sepse besojmë fort tek publikimet e shkencëtarëve Britanik, por do t’i sugjeronim çdokujt që të bëj kërkimet e tyre në NHS përpara se të vaksinohen.

Lee Fraser, Chief Medical Officer i Digitas Health, i cili ka kaluar karrierën e tij në kërkime shkencore molekulare, argumenton se në mënyrë që pandemia të mbaroj duhet të vaksinohen 70% e popullatës botërore. Ndërkohë për momentin, vetëm 60% e njerëzve janë të gatshem të vaksinohen.

Ju jeni mjaft aktiv në çështjet e Shqipërisë dhe rinisë shqiptare. Pse keni zgjedhur të jeni kaq i përfshirë edhe pse jetoni larg vendlindjes?

Kam qenë gjithnjë aktiv në kauza sociale e sidomos ato që kanë të bëjnë me rininë, të drejtat e njeriut dhe komunitetit. Në boten time një profesionist, do të jetë i suksesshëm vetëm nëse veprimtaria e tyre ka impakt pozitiv edhe në jetën e të tjerëve.

Në ditët e sotme avancimi i teknologjisë dhe rrjeteve digjitale kanë bërë të mundur përfshirjen edhe duke mos qenë fizikisht diku. E kam ëndërr që të shoh të Shqiptarët që jetojne në Shqipëri e treva, të kenë të njëjtat mundësi që kemi ne në perendim.

Në Shqipëri ka shumë talente që ‘digjen’ sepse mungojnë edukimi cilesor dhe reformat që ndihmojnë sipërmarrjet e të rinjve. Ka pafund burokraci, shumë pak meritokraci dhe politika mbytëse.

Ndërkohe që të rinj që emigrojnë në perëndim avancojnë shumë në karrierën e tyre. Shqipëria mund të zhvillohet shumë në pak vite, por kjo do të ndodhë vetëm kur realisht të luftohet korrupsioni, ndëshkohen shkelësit e ligjit dhe mbështeten iniciativat e ‘entrepreneurs’.

Na tregoni disa detaje rreth historisë suaj të emigrimit, kur jeni larguar nga Shqipëria dhe studimet në Angli?

Une erdha Angli ne shtator te 2013 me vizë studenti, për të studiuar dhe me ëndrrën për t’u bërë futbollist profesionist. Karriera në futboll nuk u realizua, por në vitin e dytë në Angli u përfshiva në unionet dhe këshillet studentore në Britani.

Në fillim të 2014 u zgjodha president i këshillit të studentëve dhe anëtar i bordit të kolegjit ‘City and Islington College’. Ne ndërmorëm disa fushata në lidhje me votën e të rinjve dhe lobuam tek deputetja e Islington Emily Thornberry per rikthimin e ‘Post-Study Work Visa’. Kjo vizë, që u hoq nga Theresa May, i jep mundësi studenteve të huaj në Britani që të punojnë 2 vite në Britani pas mbarimit të shkollimit. Jam shumë i lumtur që në 2021 kjo vizë u kthye sërish.

Më pas u përfshiva në NUS UK, Unioni studentor kombëtar i Britanisë dhe me kryesisht në fushatat e kolegjeve dhe studentëve të huaj. Aktivizmin e bëja ndërkohë që punoja part-time dhe studioja media kreative dhe film. Në 2016, konferenca vjetore e NUS UK më votoi në keshillin ekzekutiv kombëtar. Ndërkohë unioni ynë studentor u rendit i dyti ndër mbi 400 kolegje duke lënë pas kolegje prestigjioze në Londër, Oxford apo Cambridge. Ne rang personal unë pata fatin që të fitoja cmimin ‘International Student Officer of the Year’ nga kolegjet dhe mora një cmim nga bashkia e Islington.

Pasi u bëra pjesë e (https://www.facebook.com/ëatch/?v=1156048894447955) një projekt i realizuar me UEFA Euro 2016, bëra një vit gap year në Shqipëri. Gjatë atij viti punova tek EasyPay Albania dhe isha pjesë e këshillit rinor të Ambasadës Amerikane në Shqipëri. Për më shumë: https://danielnikolla.co.uk/about/ J

Në shtator të vitit që lam pas jeni shpallur më i miri për shitje, marketing dhe komunikacion në Angli. Një vlerësim mjaft i rëndësishëm që me siguri paraprihet nga një punë shumë e madhe e juaja, apo jo?

Po, ishte kënaqësi e pamasë, sepse familja u gëzua shumë! Në dhjetor gjithashtu u zgjodha si ‘Young Professional of the Year’ nga një dhomat e tregtisë në Britani, e me pas ne bordin e tyre.

Gara ishte tepër e fortë por fatmirsisht gjygjtarët më zgjodhën mua. Cmimet bazohen në arritjet personale, profesionale dhe të biznesit për të zgjedhur fituesit. Fushatat që kemi ndërmarrë tek kompania që punoj bënë të mundur arritjen e vitit financiar më të mirë për kompaninë që prej krijimit në 1993.

Vetëm nga fushatat digjitale kishim arritur mbi £300,000. Ne kemi punuar fort në një seri fushatash në mënyrë që ti ofrojnë shërbimin më të mirë të mundshëm klienteve tanë që përfshijnë kompani si Rolls-Royce, Nestle, Liverpool FC, McDonald’s, Selfridges, Pirelli, Marriott Hotels, etj.

Drejtoni departamentin e marketingut në kompaninë Angleze “Hardy Signs”, çfarë e bën Danielin një drejtues të suksesshëm në Britani?

Dëgjoj dhe lexoj më shumë se sa flas! Një drejtues i mirë është gjithnjë duke përmirësuar aftesitë profesionale dhe aftesitë sociale. Në vitin e kaluar ndërmorra një certifikim të rëndësishëm në marketing dhe nje certifikim për lidership dhe menaxhim, sepse doja të arrija në hapin tjetër.

Ndjek podcaste, jam gjithnjë duke krijuar lidhje dhe njohur njerëz të rinj dhe mendoj se inkurajoj ekipin gjithnjë që të sjellim ide inovatore dhe të jemi në kompeticion me njeri-tjetrin duke krijuar kështu ‘high-performace’. Duke zhvilluar ekipin tonë në një standart të lartë, kemi shtuar ‘presionin pozitivisht’ dhe tek departamentet e tjera për të rritur perfomancën e tyre.

Mendoj se kam intuitë të fortë, mbase të lindur, që shpesh me ndihmon të jem disa hapa përpara. Gjithashtu, kam pasur fatin e madh që jam rritur në një familje e nga dy prindër fantastik, të edukuar dhe shumë profesionist. I jam mirënjohes atyre e të gjithë miqve dhe mentorëve më të mirë se mua që më kanë ndihmuar të rritem.

Një drejtues të mire në Britani e bën dhe krenaria për brandin e vet, pasioni për punën që bën dhe ndjekja e rezultatit kryesor që është ta magjepsim klientin.

 Nëse ktheheni në Shqipëri, ku do donit ta investonit veten tuaj?

Ka shumë hapesira për zhvillim; në marketing, krijimin e proceseve të sakta që kompanitë duhet të ndjekin, trajnime profesionale, lidership efektiv, politik bërje, e më tej.

Kam ëndërr që me atë që do të bej të ndryshoj jetën e njerëzve, jo thjesht vetëm për përfitime personale, prandaj do kem ide më të qartë kur të krijojmë një super ekip me eksperiencë në perëndim dhe Shqipëri.

Por në fillim na duhen aleatë në politike bërje, njerëz që mendojnë për popullin dhe jo për ta vjedhur atë!/Gazeta Diaspora Shqiptare/

Për t’u bërë pjesë e grupit të “Gazeta Diaspora Shqiptare” mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet menjëherë.

Daniel Nikolla është shembulli i të rinjve shqiptarë që janë ambasadorë të kulturës shqiptare kudo në botë. Vendosi të shkoi në Angli për të ndjekur studimet dhe ëndrrën e tij për tú bërë një futbollist profesionist, por “ylli” i tij do të ndriçonte më shumë në fushën e marketingut.

Tashmë në Britani Nikolla vazhdon karrierën me shumë sukses në fushën e marketingut, madje një vit më parë është zgjedhur ‘Fytyra e së ardhmes e Shitjeve, Marketingut dhe Komunikacionit 2020’ në qytetin e Birmingemit, përballë katër finalistëve të tjerë.

Danieli drejton departamentin e marketingut në kompaninë Angleze “Hardy Signs” dhe në një intervistë për “Diaspora Shqiptare” tregon se çfarë e bën atë një drejtues të suksesshëm në një vend të madh si Britania.

Daniel së fundmi jeni bërë pjesë e nismës “Vaksinohu edhe ti”, fushatë e komunitetit shqipfolës në Britaninë e Madhe. Një nismë e ndërmarrë nga “The Voice of Albania Radio” në Londër nën hashtagun “Merre Vaksinën”? Mendoni se kjo nismë po funksionon, nisur nga reagimet që keni marrë?

Po, nisma ‘’Vaksinohu dhe ti’’ është nisur nga drejtuesja e “Voice of Albania Radio”, Eda Berisha dhe stafi radios me ndihmesën edhe të Shpresa Programme. Që në momentin e parë që e dëgjova idenë, doja të isha pjesë e zhvillimit të mëtejshëm të saj, e cila aktualisht ka prodhuar një video e cila është shpërndarë kudo në media dhe rrjetet sociale. Gjithashtu jemi në diskutim me NHS England dhe nje bashki në Londër për të rritur visibilitetin e fushatës edhe ndër komunitete të tjera.

Reagimet kanë qenë të ndryshme dhe kjo është mëse e kuptueshme. Nga ana tjetër, bazuar në ‘Whitepaper’ të fundit të NHS England dhe diskutime me mjek të komunitetit shqiptar, vaksina është efektive dhe e vetmja mënyrë që të arrijmë ‘fundin’ e pandemisë.

Ne e filluam fushatën #merrevaksinen sepse besojmë fort tek publikimet e shkencëtarëve Britanik, por do t’i sugjeronim çdokujt që të bëj kërkimet e tyre në NHS përpara se të vaksinohen.

Lee Fraser, Chief Medical Officer i Digitas Health, i cili ka kaluar karrierën e tij në kërkime shkencore molekulare, argumenton se në mënyrë që pandemia të mbaroj duhet të vaksinohen 70% e popullatës botërore. Ndërkohë për momentin, vetëm 60% e njerëzve janë të gatshem të vaksinohen.

Ju jeni mjaft aktiv në çështjet e Shqipërisë dhe rinisë shqiptare. Pse keni zgjedhur të jeni kaq i përfshirë edhe pse jetoni larg vendlindjes?

Kam qenë gjithnjë aktiv në kauza sociale e sidomos ato që kanë të bëjnë me rininë, të drejtat e njeriut dhe komunitetit. Në boten time një profesionist, do të jetë i suksesshëm vetëm nëse veprimtaria e tyre ka impakt pozitiv edhe në jetën e të tjerëve.

Në ditët e sotme avancimi i teknologjisë dhe rrjeteve digjitale kanë bërë të mundur përfshirjen edhe duke mos qenë fizikisht diku. E kam ëndërr që të shoh të Shqiptarët që jetojne në Shqipëri e treva, të kenë të njëjtat mundësi që kemi ne në perendim.

Në Shqipëri ka shumë talente që ‘digjen’ sepse mungojnë edukimi cilesor dhe reformat që ndihmojnë sipërmarrjet e të rinjve. Ka pafund burokraci, shumë pak meritokraci dhe politika mbytëse.

Ndërkohe që të rinj që emigrojnë në perëndim avancojnë shumë në karrierën e tyre. Shqipëria mund të zhvillohet shumë në pak vite, por kjo do të ndodhë vetëm kur realisht të luftohet korrupsioni, ndëshkohen shkelësit e ligjit dhe mbështeten iniciativat e ‘entrepreneurs’.

Na tregoni disa detaje rreth historisë suaj të emigrimit, kur jeni larguar nga Shqipëria dhe studimet në Angli?

Une erdha Angli ne shtator te 2013 me vizë studenti, për të studiuar dhe me ëndrrën për t’u bërë futbollist profesionist. Karriera në futboll nuk u realizua, por në vitin e dytë në Angli u përfshiva në unionet dhe këshillet studentore në Britani.

Në fillim të 2014 u zgjodha president i këshillit të studentëve dhe anëtar i bordit të kolegjit ‘City and Islington College’. Ne ndërmorëm disa fushata në lidhje me votën e të rinjve dhe lobuam tek deputetja e Islington Emily Thornberry per rikthimin e ‘Post-Study Work Visa’. Kjo vizë, që u hoq nga Theresa May, i jep mundësi studenteve të huaj në Britani që të punojnë 2 vite në Britani pas mbarimit të shkollimit. Jam shumë i lumtur që në 2021 kjo vizë u kthye sërish.

Më pas u përfshiva në NUS UK, Unioni studentor kombëtar i Britanisë dhe me kryesisht në fushatat e kolegjeve dhe studentëve të huaj. Aktivizmin e bëja ndërkohë që punoja part-time dhe studioja media kreative dhe film. Në 2016, konferenca vjetore e NUS UK më votoi në keshillin ekzekutiv kombëtar. Ndërkohë unioni ynë studentor u rendit i dyti ndër mbi 400 kolegje duke lënë pas kolegje prestigjioze në Londër, Oxford apo Cambridge. Ne rang personal unë pata fatin që të fitoja cmimin ‘International Student Officer of the Year’ nga kolegjet dhe mora një cmim nga bashkia e Islington.

Pasi u bëra pjesë e (https://www.facebook.com/ëatch/?v=1156048894447955) një projekt i realizuar me UEFA Euro 2016, bëra një vit gap year në Shqipëri. Gjatë atij viti punova tek EasyPay Albania dhe isha pjesë e këshillit rinor të Ambasadës Amerikane në Shqipëri. Për më shumë: https://danielnikolla.co.uk/about/ J

Në shtator të vitit që lam pas jeni shpallur më i miri për shitje, marketing dhe komunikacion në Angli. Një vlerësim mjaft i rëndësishëm që me siguri paraprihet nga një punë shumë e madhe e juaja, apo jo?

Po, ishte kënaqësi e pamasë, sepse familja u gëzua shumë! Në dhjetor gjithashtu u zgjodha si ‘Young Professional of the Year’ nga një dhomat e tregtisë në Britani, e me pas ne bordin e tyre.

Gara ishte tepër e fortë por fatmirsisht gjygjtarët më zgjodhën mua. Cmimet bazohen në arritjet personale, profesionale dhe të biznesit për të zgjedhur fituesit. Fushatat që kemi ndërmarrë tek kompania që punoj bënë të mundur arritjen e vitit financiar më të mirë për kompaninë që prej krijimit në 1993.

Vetëm nga fushatat digjitale kishim arritur mbi £300,000. Ne kemi punuar fort në një seri fushatash në mënyrë që ti ofrojnë shërbimin më të mirë të mundshëm klienteve tanë që përfshijnë kompani si Rolls-Royce, Nestle, Liverpool FC, McDonald’s, Selfridges, Pirelli, Marriott Hotels, etj.

Drejtoni departamentin e marketingut në kompaninë Angleze “Hardy Signs”, çfarë e bën Danielin një drejtues të suksesshëm në Britani?

Dëgjoj dhe lexoj më shumë se sa flas! Një drejtues i mirë është gjithnjë duke përmirësuar aftesitë profesionale dhe aftesitë sociale. Në vitin e kaluar ndërmorra një certifikim të rëndësishëm në marketing dhe nje certifikim për lidership dhe menaxhim, sepse doja të arrija në hapin tjetër.

Ndjek podcaste, jam gjithnjë duke krijuar lidhje dhe njohur njerëz të rinj dhe mendoj se inkurajoj ekipin gjithnjë që të sjellim ide inovatore dhe të jemi në kompeticion me njeri-tjetrin duke krijuar kështu ‘high-performace’. Duke zhvilluar ekipin tonë në një standart të lartë, kemi shtuar ‘presionin pozitivisht’ dhe tek departamentet e tjera për të rritur perfomancën e tyre.

Mendoj se kam intuitë të fortë, mbase të lindur, që shpesh me ndihmon të jem disa hapa përpara. Gjithashtu, kam pasur fatin e madh që jam rritur në një familje e nga dy prindër fantastik, të edukuar dhe shumë profesionist. I jam mirënjohes atyre e të gjithë miqve dhe mentorëve më të mirë se mua që më kanë ndihmuar të rritem.

Një drejtues të mire në Britani e bën dhe krenaria për brandin e vet, pasioni për punën që bën dhe ndjekja e rezultatit kryesor që është ta magjepsim klientin.

 Nëse ktheheni në Shqipëri, ku do donit ta investonit veten tuaj?

Ka shumë hapesira për zhvillim; në marketing, krijimin e proceseve të sakta që kompanitë duhet të ndjekin, trajnime profesionale, lidership efektiv, politik bërje, e më tej.

Kam ëndërr që me atë që do të bej të ndryshoj jetën e njerëzve, jo thjesht vetëm për përfitime personale, prandaj do kem ide më të qartë kur të krijojmë një super ekip me eksperiencë në perëndim dhe Shqipëri.

Por në fillim na duhen aleatë në politike bërje, njerëz që mendojnë për popullin dhe jo për ta vjedhur atë!/Gazeta Diaspora Shqiptare/

Për t’u bërë pjesë e grupit të “Gazeta Diaspora Shqiptare” mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet menjëherë.