SHBA/ Blerti Murataj, themelues i kompanisë “edit4Inc”: Projektet në të ardhmen

E mërkurë, 24 Prill, 2024
E mërkurë, 24 Prill, 2024

SHBA/ Blerti Murataj, themelues i kompanisë “edit4Inc”: Projektet në të ardhmen

Artisti dhe redaktori i mirënjohur shqiptar Blerti Murataj, jeton dhe punon në Nju Jork të Shteteve të Bashkuara të Amerikës prej vitit 2000. Ai ka krijuar hapësirën e tij të komunitetit për artistë, kineastë dhe muzikantë të cilët janë frymëzuar nga vizioni i tij krijues. Në vitin 2007, themelon kompaninë e tij të suksesshme “edit4 Inc.”, kushtuar prodhimit, post-produksionit, fotografisë dhe dizajnit. Në një intervistë për “Gazeta Dielli”, ai tregon rreth karrierës, projekteve dhe planeve të tij në të ardhmen.

“Secili nga projektet për të cilin kam punuar, ka pasur sfidat e veta, në lidhje me shprehjen artistike ose zgjidhjet teknike, në drejtim të zbatimit të teknologjive pioniere për kohën e prodhimit të tyre”, – tregon artisti shqiptar.

Projekti aktual i artit i Blerti Murataj është frymëzuar nga loja e mungesës, në këtë rast, e dritës, në një mjedis të caktuar urban dhe shoqëror. Ndërsa titulli i punës i projektit është “forma e hijes”, koncepti i tij është një pasqyrim i imagjinatës së tij inovative që ofron bukuri me ngjyra dhe bardh e zi.

Blerti Murataj u diplomua në Akademinë e Artit në Tiranë, në departamentin e Arteve Pamore në 1999. Ai vazhdoi studimet për Master i Arteve të Bukura në Fotografi, Video dhe Media të Lidhura në Shkollën e njohur të Artit Pamor (SVA) në NYC.

Mund të na flisni pak për karrierën tuaj? Si nisi rrugëtimi juaj?

Kjo pyetje mund të më marrë shumë kohë që të përshruaj të gjithë përvojat e mua të mrekullueshme. Shumë kujtime rrjedhin në mendjen time për secilin kthesë të historisë në jetën time. Të ecësh përpara në post-produksionin e filmit dhe videos, dhe së fundmi gradimi i ngjyrave dhe përfundimi përmes “edit4 Inc”, kompania ime, është padyshim rezultat i dëshirës së pashmangshme për të krijuar dhe për të pasur atë hapësirë ​​personale dhe ekipin e duhur, për ta ushtruar atë.

Duke filluar me prodhimin dhe më pas duke u përqëndruar më shumë në redaktimin e klipeve në një histori dhe pastaj duke aplikuar prekjet e fundit, duke zhvilluar paleta e ngjyrave si në paining, kjo është shkurtimisht rruga ime.

Çfarë është më e dobishme në punën që bëni?

Punon për projekte që të thithin, duke udhëtuar me ta në fusha të dijes të panjohura më parë. Për mua kjo është një kënaqësi e vërtetë. Gjithashtu duke pasur mundësinë e shikimit të asaj që mund të jetë cilësia më e lartë e asaj krijese artistike.

Si artist apo redaktues i vlerësimit të ngjyrave, cilin nga projektet tuaja të mëparshme e konsideroni punën tuaj më të mirë dhe pse?

Secili projekt për të cilin kam punuar ka pasur sfidat e veta, në lidhje me shprehjen artistike ose zgjidhjet teknike, në drejtim të implementimit të teknologjive pioniere për kohën e prodhimit të tyre. Qofshin dokumentarë për Maya Angelou ose Lady Gaga, duke udhëtuar përmes Luftës Amerikane të Pavarësisë ose Amerikës së sotme me humoristë që ju bëjnë të mendoni, duke provuar vizualisht Vodka Grey Goose ose vallëzim të rrjedhshëm të robotëve Honda, duke dëgjuar “Të jetosh në lutje” në një tingulli rrethues ose artistët dëshmitarë zhvillojnë kryeveprat unike të Tiffany.

A mund të na tregoni më shumë rreth përfshirjes tuaj në projektet e artit pamor?

Sigurisht. Sfondi im i arsimit është në artet pamore. Pra, është më shumë sesa thjesht përfshirje. Është një mënyrë që e përjetoj jetën. Megjithëse më duhet të shtoj se orari im i punës ka sjellë dëm në procesin tim krijues, duke mos më lejuar të caktoj më shumë kohë në projeket artistike. Prandaj, mendoj se shumë prej projekteve artistike që kam punuar në vitet e fundit, janë më shumë si mbetje arkeologjike të një vepre apo vizioni më të madh.

Çfarë e frymëzoi konceptin e projektit “The Shape of Shadoë”?

Unë do të thoja se është qyteti i Neë York-ut. Mënyra se si mungesa e dritës luan me arkitekturën, mjedisin urban dhe njerëzit. Sa informacion i padukshëm, në një imazh fotografik për shembull, një pjesë e tij e pandriçuar, e pa përcaktuar mirë, mund të ndryshojë identitetin e vetë realitetit. Ajo sjell momente kur ju mund të shihni histori që zhvillohen para jush. Për këtë projekt kam përdorur kryesisht teknika fotografie.

Cilat janë qëllimet që keni për të ardhmen?

Së pari, dëshira ime kryesore është të bëj të duhur çështjen e alokimit të kohës, duke siguruar më shumë kohë për projektet e mia të artit pamor. Së dyti, shpresoj se mund t’i zhvilloj deri në një pikë që, para së gjithash, ndihem i plotësuar ose i kënaqur, gjë që është e vështirë për të bërë.

Për t’u bërë pjesë e grupit të “Gazeta Diaspora Shqiptare” mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet menjëherë. 

Artisti dhe redaktori i mirënjohur shqiptar Blerti Murataj, jeton dhe punon në Nju Jork të Shteteve të Bashkuara të Amerikës prej vitit 2000. Ai ka krijuar hapësirën e tij të komunitetit për artistë, kineastë dhe muzikantë të cilët janë frymëzuar nga vizioni i tij krijues. Në vitin 2007, themelon kompaninë e tij të suksesshme “edit4 Inc.”, kushtuar prodhimit, post-produksionit, fotografisë dhe dizajnit. Në një intervistë për “Gazeta Dielli”, ai tregon rreth karrierës, projekteve dhe planeve të tij në të ardhmen.

“Secili nga projektet për të cilin kam punuar, ka pasur sfidat e veta, në lidhje me shprehjen artistike ose zgjidhjet teknike, në drejtim të zbatimit të teknologjive pioniere për kohën e prodhimit të tyre”, – tregon artisti shqiptar.

Projekti aktual i artit i Blerti Murataj është frymëzuar nga loja e mungesës, në këtë rast, e dritës, në një mjedis të caktuar urban dhe shoqëror. Ndërsa titulli i punës i projektit është “forma e hijes”, koncepti i tij është një pasqyrim i imagjinatës së tij inovative që ofron bukuri me ngjyra dhe bardh e zi.

Blerti Murataj u diplomua në Akademinë e Artit në Tiranë, në departamentin e Arteve Pamore në 1999. Ai vazhdoi studimet për Master i Arteve të Bukura në Fotografi, Video dhe Media të Lidhura në Shkollën e njohur të Artit Pamor (SVA) në NYC.

Mund të na flisni pak për karrierën tuaj? Si nisi rrugëtimi juaj?

Kjo pyetje mund të më marrë shumë kohë që të përshruaj të gjithë përvojat e mua të mrekullueshme. Shumë kujtime rrjedhin në mendjen time për secilin kthesë të historisë në jetën time. Të ecësh përpara në post-produksionin e filmit dhe videos, dhe së fundmi gradimi i ngjyrave dhe përfundimi përmes “edit4 Inc”, kompania ime, është padyshim rezultat i dëshirës së pashmangshme për të krijuar dhe për të pasur atë hapësirë ​​personale dhe ekipin e duhur, për ta ushtruar atë.

Duke filluar me prodhimin dhe më pas duke u përqëndruar më shumë në redaktimin e klipeve në një histori dhe pastaj duke aplikuar prekjet e fundit, duke zhvilluar paleta e ngjyrave si në paining, kjo është shkurtimisht rruga ime.

Çfarë është më e dobishme në punën që bëni?

Punon për projekte që të thithin, duke udhëtuar me ta në fusha të dijes të panjohura më parë. Për mua kjo është një kënaqësi e vërtetë. Gjithashtu duke pasur mundësinë e shikimit të asaj që mund të jetë cilësia më e lartë e asaj krijese artistike.

Si artist apo redaktues i vlerësimit të ngjyrave, cilin nga projektet tuaja të mëparshme e konsideroni punën tuaj më të mirë dhe pse?

Secili projekt për të cilin kam punuar ka pasur sfidat e veta, në lidhje me shprehjen artistike ose zgjidhjet teknike, në drejtim të implementimit të teknologjive pioniere për kohën e prodhimit të tyre. Qofshin dokumentarë për Maya Angelou ose Lady Gaga, duke udhëtuar përmes Luftës Amerikane të Pavarësisë ose Amerikës së sotme me humoristë që ju bëjnë të mendoni, duke provuar vizualisht Vodka Grey Goose ose vallëzim të rrjedhshëm të robotëve Honda, duke dëgjuar “Të jetosh në lutje” në një tingulli rrethues ose artistët dëshmitarë zhvillojnë kryeveprat unike të Tiffany.

A mund të na tregoni më shumë rreth përfshirjes tuaj në projektet e artit pamor?

Sigurisht. Sfondi im i arsimit është në artet pamore. Pra, është më shumë sesa thjesht përfshirje. Është një mënyrë që e përjetoj jetën. Megjithëse më duhet të shtoj se orari im i punës ka sjellë dëm në procesin tim krijues, duke mos më lejuar të caktoj më shumë kohë në projeket artistike. Prandaj, mendoj se shumë prej projekteve artistike që kam punuar në vitet e fundit, janë më shumë si mbetje arkeologjike të një vepre apo vizioni më të madh.

Çfarë e frymëzoi konceptin e projektit “The Shape of Shadoë”?

Unë do të thoja se është qyteti i Neë York-ut. Mënyra se si mungesa e dritës luan me arkitekturën, mjedisin urban dhe njerëzit. Sa informacion i padukshëm, në një imazh fotografik për shembull, një pjesë e tij e pandriçuar, e pa përcaktuar mirë, mund të ndryshojë identitetin e vetë realitetit. Ajo sjell momente kur ju mund të shihni histori që zhvillohen para jush. Për këtë projekt kam përdorur kryesisht teknika fotografie.

Cilat janë qëllimet që keni për të ardhmen?

Së pari, dëshira ime kryesore është të bëj të duhur çështjen e alokimit të kohës, duke siguruar më shumë kohë për projektet e mia të artit pamor. Së dyti, shpresoj se mund t’i zhvilloj deri në një pikë që, para së gjithash, ndihem i plotësuar ose i kënaqur, gjë që është e vështirë për të bërë.

Për t’u bërë pjesë e grupit të “Gazeta Diaspora Shqiptare” mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet menjëherë. 

Artisti dhe redaktori i mirënjohur shqiptar Blerti Murataj, jeton dhe punon në Nju Jork të Shteteve të Bashkuara të Amerikës prej vitit 2000. Ai ka krijuar hapësirën e tij të komunitetit për artistë, kineastë dhe muzikantë të cilët janë frymëzuar nga vizioni i tij krijues. Në vitin 2007, themelon kompaninë e tij të suksesshme “edit4 Inc.”, kushtuar prodhimit, post-produksionit, fotografisë dhe dizajnit. Në një intervistë për “Gazeta Dielli”, ai tregon rreth karrierës, projekteve dhe planeve të tij në të ardhmen.

“Secili nga projektet për të cilin kam punuar, ka pasur sfidat e veta, në lidhje me shprehjen artistike ose zgjidhjet teknike, në drejtim të zbatimit të teknologjive pioniere për kohën e prodhimit të tyre”, – tregon artisti shqiptar.

Projekti aktual i artit i Blerti Murataj është frymëzuar nga loja e mungesës, në këtë rast, e dritës, në një mjedis të caktuar urban dhe shoqëror. Ndërsa titulli i punës i projektit është “forma e hijes”, koncepti i tij është një pasqyrim i imagjinatës së tij inovative që ofron bukuri me ngjyra dhe bardh e zi.

Blerti Murataj u diplomua në Akademinë e Artit në Tiranë, në departamentin e Arteve Pamore në 1999. Ai vazhdoi studimet për Master i Arteve të Bukura në Fotografi, Video dhe Media të Lidhura në Shkollën e njohur të Artit Pamor (SVA) në NYC.

Mund të na flisni pak për karrierën tuaj? Si nisi rrugëtimi juaj?

Kjo pyetje mund të më marrë shumë kohë që të përshruaj të gjithë përvojat e mua të mrekullueshme. Shumë kujtime rrjedhin në mendjen time për secilin kthesë të historisë në jetën time. Të ecësh përpara në post-produksionin e filmit dhe videos, dhe së fundmi gradimi i ngjyrave dhe përfundimi përmes “edit4 Inc”, kompania ime, është padyshim rezultat i dëshirës së pashmangshme për të krijuar dhe për të pasur atë hapësirë ​​personale dhe ekipin e duhur, për ta ushtruar atë.

Duke filluar me prodhimin dhe më pas duke u përqëndruar më shumë në redaktimin e klipeve në një histori dhe pastaj duke aplikuar prekjet e fundit, duke zhvilluar paleta e ngjyrave si në paining, kjo është shkurtimisht rruga ime.

Çfarë është më e dobishme në punën që bëni?

Punon për projekte që të thithin, duke udhëtuar me ta në fusha të dijes të panjohura më parë. Për mua kjo është një kënaqësi e vërtetë. Gjithashtu duke pasur mundësinë e shikimit të asaj që mund të jetë cilësia më e lartë e asaj krijese artistike.

Si artist apo redaktues i vlerësimit të ngjyrave, cilin nga projektet tuaja të mëparshme e konsideroni punën tuaj më të mirë dhe pse?

Secili projekt për të cilin kam punuar ka pasur sfidat e veta, në lidhje me shprehjen artistike ose zgjidhjet teknike, në drejtim të implementimit të teknologjive pioniere për kohën e prodhimit të tyre. Qofshin dokumentarë për Maya Angelou ose Lady Gaga, duke udhëtuar përmes Luftës Amerikane të Pavarësisë ose Amerikës së sotme me humoristë që ju bëjnë të mendoni, duke provuar vizualisht Vodka Grey Goose ose vallëzim të rrjedhshëm të robotëve Honda, duke dëgjuar “Të jetosh në lutje” në një tingulli rrethues ose artistët dëshmitarë zhvillojnë kryeveprat unike të Tiffany.

A mund të na tregoni më shumë rreth përfshirjes tuaj në projektet e artit pamor?

Sigurisht. Sfondi im i arsimit është në artet pamore. Pra, është më shumë sesa thjesht përfshirje. Është një mënyrë që e përjetoj jetën. Megjithëse më duhet të shtoj se orari im i punës ka sjellë dëm në procesin tim krijues, duke mos më lejuar të caktoj më shumë kohë në projeket artistike. Prandaj, mendoj se shumë prej projekteve artistike që kam punuar në vitet e fundit, janë më shumë si mbetje arkeologjike të një vepre apo vizioni më të madh.

Çfarë e frymëzoi konceptin e projektit “The Shape of Shadoë”?

Unë do të thoja se është qyteti i Neë York-ut. Mënyra se si mungesa e dritës luan me arkitekturën, mjedisin urban dhe njerëzit. Sa informacion i padukshëm, në një imazh fotografik për shembull, një pjesë e tij e pandriçuar, e pa përcaktuar mirë, mund të ndryshojë identitetin e vetë realitetit. Ajo sjell momente kur ju mund të shihni histori që zhvillohen para jush. Për këtë projekt kam përdorur kryesisht teknika fotografie.

Cilat janë qëllimet që keni për të ardhmen?

Së pari, dëshira ime kryesore është të bëj të duhur çështjen e alokimit të kohës, duke siguruar më shumë kohë për projektet e mia të artit pamor. Së dyti, shpresoj se mund t’i zhvilloj deri në një pikë që, para së gjithash, ndihem i plotësuar ose i kënaqur, gjë që është e vështirë për të bërë.

Për t’u bërë pjesë e grupit të “Gazeta Diaspora Shqiptare” mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet menjëherë.