Britani/ Inxhinieri shqiptar sfidon metodat e industrisë së ndërtimit modern

E mërkurë, 21 Prill, 2021
E mërkurë, 21 Prill, 2021

Britani/ Inxhinieri shqiptar sfidon metodat e industrisë së ndërtimit modern

Shkrimi i inxhinierit shqiptar Elson Bajrakurtaj, i cili jeton në Britani është botuar në revistën prestigjioze britanike dedikuar inxhinierëve të suksesshëm “New Civil Engineer”. Në këtë artikull

Në këtë artikull inxhinieri Bajrakurtaj tregon se si i sfidon metodat aktuale të ndërtimit dhe inxhinierisë civile, duke u frymëzuar nga inxhinierë që më parë kanë shkruar për “New Civil Engineer” nga inxhinierët që kanë shkuar më parë.

“Nëse do të merrni një makinë kohe dhe do ta sillnit në faqen tuaj të projektit “Isambard Kingdom Brunel”, mendja e tij do të fryhej.

Teknologjia dhe mjetet që kemi në dispozicion, për të mos përmendur qëndrimet moderne ndaj sigurisë, rolet e specialistëve dhe rezultatet e kërkuara, do të ishin marramendëse për një inxhinier. Por kjo nuk do të thotë gjithçka! Mënyra se si ekipet e shekullit 21 koordinojnë punën, do të dukej e palogjikshme dhe joefikase për Brunelin dhe ai do të kishte të drejtë. Nëse duam që sektori ynë të lulëzojë dhe të rritet në të ardhmen, duhet të rizbulojmë thjeshtësinë e metodave të punës së të kaluarës.

Kur Brunel po punonte në hekurudhën Great Western, detyrat e projektit për një inxhinier ishin gjithëpërfshirëse. Një inxhinier ishte përgjegjës për trajtimin e të gjitha aspekteve të punës, nga financimi dhe vrojtimet fillestare të vendit, deri te projektimi dhe ndërtimi. Ata përfaqësuan një zgjidhje të vetme për një klient – dikush që jo vetëm kishte mbikëqyrje të plotë të një projekti, por ishte i përfshirë fizikisht në çdo aspekt. Kjo do të thoshte se kishte një mendje kontrolluese, që mbikëqyr progresin e një projekti, në mënyrë që punët ambicioze të mund të vazhdonin shpejt, pa probleme dhe me efikasitet.

Edhe në shekullin e 21 procesi nuk mund të jetë më ndryshe: firmat inxhinierie janë shndërruar në kompani të menaxhimit të ndërtimit. Projektet ndahen mes palëve të shumta dhe shërbimet ofrohen nga duar të panumërta, që nuk janë të përqendruar në rezultatin e dëshiruar. Kjo qasje e fragmentuar tingëllon më efikase në letër, por ndërtimi nuk është një linjë montimi fabrike – ndarja e një projekti midis firmave të shumta inxhinierike paraqet vetëm vonesa të kushtueshme. Koha e çmuar humbet, duke kërkuar përgjigje nga palë të ndryshme dhe mund të duhen ditë për të marrë një përgjigje ose konfirmim nga ekipi i dizajnit. Dhe ai ekip i izoluar i dizajnit shpesh ndërton modele të bukura, por nuk arrin të konsiderojë plotësisht ndërtueshmërinë.

Kur përfshihen një numër i madh palësh në një projekt, ka edhe më shumë mundësi për konfuzion. Çdokush në ndërtim e di se projektet e suksesshme mbështeten te tre “C-të” – komunikimi, koordinimi dhe bashkëpunimi – dhe dështimi në ndonjë prej këtyre fushave fillon të shkaktojë probleme për produktet. Kur më shumë palë i shtohen projektit, shansi i dështimit në një nga këto fusha rritet. Kur nuk ka një mendje kontrolluese, ajo që ngel është një rrjet i hutuar i sistemeve joedukate – të tilla si kontrollet e projektit, zbulimi i përplasjeve dhe menaxhimi i palëve të interesuara – që përpiqen të arrijnë të njëjtën koherencë të projektit, por gjithnjë përfundojnë më pak.

Ne duhet të fillojmë t’u drejtohemi firmave inxhinierike, për të ofruar pjesë të shumta të një projekti, jo vetëm në një aspekt. Rivendosja e një qasjeje të vetme sjell një mendje kontrolluese që thjeshton një projekt dhe forcon komunikimin, koordinimin dhe bashkëpunimin. Kjo na lejon një reagim më të madh pasi nuk ka vonesa në komunikim dhe një ekip mund të përgjigjet menjëherë në çdo çështje që lind. Ai përmirëson marrëdhëniet midis klientit dhe ekipit të projektit pasi një pikë kontakti lejon menaxhim të lehtë të projektit, si dhe një dinamikë më të mirë të punës. Ai gjithashtu ofron mundësi më të mëdha për inovacion.

Lejimi i një firme për të zotëruar çdo fazë të procesit të ndërtimit, u jep atyre lirinë për të përtërirë dhe për të sjellë një vlerë të shtuar në prodhim. Një zgjidhje me një pikë të vetme, e bën më të lehtë integrimin e teknologjisë të fundit – të tilla si imazhet 3D dhe dronët – në një projekt të vetëm. Rritja e sektorit tonë mbështetet në vështrimin drejt së ardhmes, por ndonjëherë kjo nuk përfshin freskimin e kujtimeve tona, por të kaluarën. Nuk është regres po të shikoni metodat historike të inxhinierisë, nëse mund t’i kombinoni ato me mjete moderne. Nuk është idealiste të marrësh frymëzim nga inxhinierë të mëparshëm. Nëse duam të ulim joefikasitetin në inxhinieri dhe të maksimalizojmë potencialin tonë, atëherë kjo është zgjidhja e pikës së vetme të Ismbard Kindgom Brunel. (Nga Elson Bajrakurtaj)”

Për t’u bërë pjesë e grupit të “Gazeta Diaspora Shqiptare” mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet menjëherë. 

Shkrimi i inxhinierit shqiptar Elson Bajrakurtaj, i cili jeton në Britani është botuar në revistën prestigjioze britanike dedikuar inxhinierëve të suksesshëm “New Civil Engineer”. Në këtë artikull

Në këtë artikull inxhinieri Bajrakurtaj tregon se si i sfidon metodat aktuale të ndërtimit dhe inxhinierisë civile, duke u frymëzuar nga inxhinierë që më parë kanë shkruar për “New Civil Engineer” nga inxhinierët që kanë shkuar më parë.

“Nëse do të merrni një makinë kohe dhe do ta sillnit në faqen tuaj të projektit “Isambard Kingdom Brunel”, mendja e tij do të fryhej.

Teknologjia dhe mjetet që kemi në dispozicion, për të mos përmendur qëndrimet moderne ndaj sigurisë, rolet e specialistëve dhe rezultatet e kërkuara, do të ishin marramendëse për një inxhinier. Por kjo nuk do të thotë gjithçka! Mënyra se si ekipet e shekullit 21 koordinojnë punën, do të dukej e palogjikshme dhe joefikase për Brunelin dhe ai do të kishte të drejtë. Nëse duam që sektori ynë të lulëzojë dhe të rritet në të ardhmen, duhet të rizbulojmë thjeshtësinë e metodave të punës së të kaluarës.

Kur Brunel po punonte në hekurudhën Great Western, detyrat e projektit për një inxhinier ishin gjithëpërfshirëse. Një inxhinier ishte përgjegjës për trajtimin e të gjitha aspekteve të punës, nga financimi dhe vrojtimet fillestare të vendit, deri te projektimi dhe ndërtimi. Ata përfaqësuan një zgjidhje të vetme për një klient – dikush që jo vetëm kishte mbikëqyrje të plotë të një projekti, por ishte i përfshirë fizikisht në çdo aspekt. Kjo do të thoshte se kishte një mendje kontrolluese, që mbikëqyr progresin e një projekti, në mënyrë që punët ambicioze të mund të vazhdonin shpejt, pa probleme dhe me efikasitet.

Edhe në shekullin e 21 procesi nuk mund të jetë më ndryshe: firmat inxhinierie janë shndërruar në kompani të menaxhimit të ndërtimit. Projektet ndahen mes palëve të shumta dhe shërbimet ofrohen nga duar të panumërta, që nuk janë të përqendruar në rezultatin e dëshiruar. Kjo qasje e fragmentuar tingëllon më efikase në letër, por ndërtimi nuk është një linjë montimi fabrike – ndarja e një projekti midis firmave të shumta inxhinierike paraqet vetëm vonesa të kushtueshme. Koha e çmuar humbet, duke kërkuar përgjigje nga palë të ndryshme dhe mund të duhen ditë për të marrë një përgjigje ose konfirmim nga ekipi i dizajnit. Dhe ai ekip i izoluar i dizajnit shpesh ndërton modele të bukura, por nuk arrin të konsiderojë plotësisht ndërtueshmërinë.

Kur përfshihen një numër i madh palësh në një projekt, ka edhe më shumë mundësi për konfuzion. Çdokush në ndërtim e di se projektet e suksesshme mbështeten te tre “C-të” – komunikimi, koordinimi dhe bashkëpunimi – dhe dështimi në ndonjë prej këtyre fushave fillon të shkaktojë probleme për produktet. Kur më shumë palë i shtohen projektit, shansi i dështimit në një nga këto fusha rritet. Kur nuk ka një mendje kontrolluese, ajo që ngel është një rrjet i hutuar i sistemeve joedukate – të tilla si kontrollet e projektit, zbulimi i përplasjeve dhe menaxhimi i palëve të interesuara – që përpiqen të arrijnë të njëjtën koherencë të projektit, por gjithnjë përfundojnë më pak.

Ne duhet të fillojmë t’u drejtohemi firmave inxhinierike, për të ofruar pjesë të shumta të një projekti, jo vetëm në një aspekt. Rivendosja e një qasjeje të vetme sjell një mendje kontrolluese që thjeshton një projekt dhe forcon komunikimin, koordinimin dhe bashkëpunimin. Kjo na lejon një reagim më të madh pasi nuk ka vonesa në komunikim dhe një ekip mund të përgjigjet menjëherë në çdo çështje që lind. Ai përmirëson marrëdhëniet midis klientit dhe ekipit të projektit pasi një pikë kontakti lejon menaxhim të lehtë të projektit, si dhe një dinamikë më të mirë të punës. Ai gjithashtu ofron mundësi më të mëdha për inovacion.

Lejimi i një firme për të zotëruar çdo fazë të procesit të ndërtimit, u jep atyre lirinë për të përtërirë dhe për të sjellë një vlerë të shtuar në prodhim. Një zgjidhje me një pikë të vetme, e bën më të lehtë integrimin e teknologjisë të fundit – të tilla si imazhet 3D dhe dronët – në një projekt të vetëm. Rritja e sektorit tonë mbështetet në vështrimin drejt së ardhmes, por ndonjëherë kjo nuk përfshin freskimin e kujtimeve tona, por të kaluarën. Nuk është regres po të shikoni metodat historike të inxhinierisë, nëse mund t’i kombinoni ato me mjete moderne. Nuk është idealiste të marrësh frymëzim nga inxhinierë të mëparshëm. Nëse duam të ulim joefikasitetin në inxhinieri dhe të maksimalizojmë potencialin tonë, atëherë kjo është zgjidhja e pikës së vetme të Ismbard Kindgom Brunel. (Nga Elson Bajrakurtaj)”

Për t’u bërë pjesë e grupit të “Gazeta Diaspora Shqiptare” mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet menjëherë.